Hájek - Janota: Hledali, až našli
A my, jak jsme slíbili, tak plníme. Včera jsme vás informovali, že si jeden z našich nejlepších spolujezdců Karel Jirátko vyzkoušel horské sedadlo vedle Miroslava Janoty, mistra Evropy historických automobilů. Dnes uvádíme zprávu na pravou míru.
Karel Jirátko se do světa rallye nevrací, ale přeci jen má při hledání nového spolujezdce, jako náhradu za Pavla Dreslera, prsty. Týmu Hájek Historic Czech National Rally Tem totiž doporučil svého „odchovance“ Lukáše Vyorala.
Loňská sezona Miroslava Janoty a Pavla Dreslera v mistrovství Evropy historických vozidel rally byla ověnčena ziskem titulu mistrů Evropy v kategorii 2. Pavel Dresler ale dostal nabídku továrního týmu Škoda, aby se posadil vedle Jana Kopeckého a taková nabídka se nedá odmítnout.
Proto Hájek Historic Czech National Rally Team už před koncem loňského roku věděl, že úspěšná spolupráce Janoty a Dreslera přeci jen musí skončit. Během zimní přestávky týmu, kdy probíhaly práce na soutěžních vozech, a připravovala se organizace nové sezony, tým usilovně hledal vhodného spolujezdce.
Mirek Janota a sportovní manager týmu Jan Možný zúžili výběr jen na několik kandidátů, ze kterých se snažili vybrat nejlepšího. Volba nakonec díky prokázaným schopnostem a doporučení zkušených spolujezdeckých legend jako jsou Petr Starý, či Karel Jirátko padla na mladého, ale již zkušeného Lukáše Vyorala, který v současné době pracuje na dílně u Karla Jirátka.
„Nabídku na závodění v takovém týmu, s takovým pilotem a s tak pěkným autem, tu nedostávám každý den. Moc se těším na první závod a spolupráci s týmem. Stále tomu pořádně nevěřím a zřejmě mi to ani nedošlo, že toho všeho budu součástí. Začínám žít svůj sen.“
Sportovní manager Jan Možný k výběru spolujezdce říká: „Rád bych vyjádřil velké díky dvěma lidem. Karlu Jirátkovi a Petru Starému. Bez nich bychom cestu k Lukášovi těžko objevili. Cítím, že je potřeba vyzdvihnout jejich kamarádský přístup a pomoc při hledání nového spolujezdce. Petr Starý nás navedl právě na Lukáše a informoval nás o jeho přednostech. Karel Jirátko nám „požehnal“ přivítat Lukáše v našem týmu pro letošní sezónu i přes to, že u něj pracuje. Opět se potvrdilo, jak veliká osobnost Karel Jirátko je, a jak má tento sport z celého srdce rád."
JL, 29.2.2012
Loňská sezona Miroslava Janoty a Pavla Dreslera v mistrovství Evropy historických vozidel rally byla ověnčena ziskem titulu mistrů Evropy v kategorii 2. Pavel Dresler ale dostal nabídku továrního týmu Škoda, aby se posadil vedle Jana Kopeckého a taková nabídka se nedá odmítnout.
Proto Hájek Historic Czech National Rally Team už před koncem loňského roku věděl, že úspěšná spolupráce Janoty a Dreslera přeci jen musí skončit. Během zimní přestávky týmu, kdy probíhaly práce na soutěžních vozech, a připravovala se organizace nové sezony, tým usilovně hledal vhodného spolujezdce.
Mirek Janota a sportovní manager týmu Jan Možný zúžili výběr jen na několik kandidátů, ze kterých se snažili vybrat nejlepšího. Volba nakonec díky prokázaným schopnostem a doporučení zkušených spolujezdeckých legend jako jsou Petr Starý, či Karel Jirátko padla na mladého, ale již zkušeného Lukáše Vyorala, který v současné době pracuje na dílně u Karla Jirátka.
„Nabídku na závodění v takovém týmu, s takovým pilotem a s tak pěkným autem, tu nedostávám každý den. Moc se těším na první závod a spolupráci s týmem. Stále tomu pořádně nevěřím a zřejmě mi to ani nedošlo, že toho všeho budu součástí. Začínám žít svůj sen.“
Sportovní manager Jan Možný k výběru spolujezdce říká: „Rád bych vyjádřil velké díky dvěma lidem. Karlu Jirátkovi a Petru Starému. Bez nich bychom cestu k Lukášovi těžko objevili. Cítím, že je potřeba vyzdvihnout jejich kamarádský přístup a pomoc při hledání nového spolujezdce. Petr Starý nás navedl právě na Lukáše a informoval nás o jeho přednostech. Karel Jirátko nám „požehnal“ přivítat Lukáše v našem týmu pro letošní sezónu i přes to, že u něj pracuje. Opět se potvrdilo, jak veliká osobnost Karel Jirátko je, a jak má tento sport z celého srdce rád."
JL, 29.2.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout