Kokořínsko Historic - zima jak má být
Díky letošní dlouhé zimě měla jízda spolehlivost Kokořínsko Historic tu správnou atmosféru. Přestože začala obleva a dlouho nesněžilo, tak si posádky přesto užily. Jezdilo se na sněhu, ledu, mokru, za mlhy, mrznoucího mrholení, za tmy, ale v sobotu i za sluníčka.
Na poslední chvíli se odhlásilo šest posádek, a tak se jich na startu v Lobči sešlo třicet s vozy značek Škoda, Renault, Simca, Trabant, Fiat, Lancia, Audi, Mini, Ford, Porsche, Volkswagen, Saab, MG, Opel. Francouzská dvojice Yoann Nikodem a Guillam Fraineau se dostavila s atraktivním Peugeotem 404 Cabrio, ale bohužel na letních gumách. Poučili se a už dnes shánějí zimní obutí na příští rok. Ti všichni startovali v uzavřených vozech, naproti tomu Aleš Egidy a Markéta Bukolská podali heroický výkon, když čtyři stovky kilometrů absolvovali v otevřeném sportovním automobilu Hvězda 1200 z roku 1953. Klobouk dolů. Právem jim patřila cena za statečnost a odvahu, o tom nikdo nepochyboval.
Uznání rozhodně zaslouží také pan Attilo Škvor, který se nebál vzít do zimních podmínek nízkou Lancii Beta, přestože uvažoval o Škodě Octavia. S Lancií byl rozhodně vítanějším zpestřením.
Pořadatelé z ASK Praha, kteří připravili tuto akci během dvou měsíců z nuly, se sice nevyvarovali drobných chyb, ale na druhé straně připravili takovou trať, za níž sklidili pochvalu prakticky od všech posádek, které i drobné zádrhely odpustily. Mnozí nechtěli věřit, že byla trať byla postavena pouze s turistickou mapou, pak jednou napsaná a jednou zkontrolovaná. Pro mě to byla největší odměna, zvláště když takové uznání zazní z úst takového zkušeného jezdce jako je pan Miroslav Krejsa, jenž se stal se Škodou Tudor také celkovým vítězem. Ten projel prakticky i jeden hodně obtížný úsek, který další posádky na pokyn pořadatelů raději objížděly. Spokojen byl také pan Karel Hrnčiřík, druhý v cíli, se Simcou Aronde Elyseé. Dobré hodnocení potěší rovněž od pana Milana Bumby, který vlastně zimní veteránskou soutěž vymyslel, odjel dva ročníky a nyní se sám zúčastnil akce ve stejném duchu, jen pod jiným názvem.
Pořadatelé by touto cestou chtěli moc poděkovat manželům Tomášovi a Zuzce Pavlíkovým z Lobče za poskytnutý azyl a příjemné prostředí. Dále panu Pavlu Dušánkovi a jeho kolegům za vstřícnost při absolvování dvou zkoušek na sosnovském autodromu. Jezdilo se sice na mokru, ale zato s brodem. Poděkování si zaslouží také cateringová firma pana Jana Dlouhého za občerstvení v Sosnové.
Díky sponzorům – Alcar Bohemia, Peugeot ČR, Sheron nebo Bosch si dvacet prvních posádek odneslo i drobné věcné ceny. A zapomenout nesmíme ani na ASK Praha včele s paní Helenou Huclovou a Karlem Trojanem sen. za pomoc a partnerství, bez níž by se Kokořínsko Historic nemohlo vůbec uskutečnit.
Další článek od přímého účastníka najdete na www.automuzeum.cz
JL. 22.2.2010
Uznání rozhodně zaslouží také pan Attilo Škvor, který se nebál vzít do zimních podmínek nízkou Lancii Beta, přestože uvažoval o Škodě Octavia. S Lancií byl rozhodně vítanějším zpestřením.
Pořadatelé z ASK Praha, kteří připravili tuto akci během dvou měsíců z nuly, se sice nevyvarovali drobných chyb, ale na druhé straně připravili takovou trať, za níž sklidili pochvalu prakticky od všech posádek, které i drobné zádrhely odpustily. Mnozí nechtěli věřit, že byla trať byla postavena pouze s turistickou mapou, pak jednou napsaná a jednou zkontrolovaná. Pro mě to byla největší odměna, zvláště když takové uznání zazní z úst takového zkušeného jezdce jako je pan Miroslav Krejsa, jenž se stal se Škodou Tudor také celkovým vítězem. Ten projel prakticky i jeden hodně obtížný úsek, který další posádky na pokyn pořadatelů raději objížděly. Spokojen byl také pan Karel Hrnčiřík, druhý v cíli, se Simcou Aronde Elyseé. Dobré hodnocení potěší rovněž od pana Milana Bumby, který vlastně zimní veteránskou soutěž vymyslel, odjel dva ročníky a nyní se sám zúčastnil akce ve stejném duchu, jen pod jiným názvem.
Pořadatelé by touto cestou chtěli moc poděkovat manželům Tomášovi a Zuzce Pavlíkovým z Lobče za poskytnutý azyl a příjemné prostředí. Dále panu Pavlu Dušánkovi a jeho kolegům za vstřícnost při absolvování dvou zkoušek na sosnovském autodromu. Jezdilo se sice na mokru, ale zato s brodem. Poděkování si zaslouží také cateringová firma pana Jana Dlouhého za občerstvení v Sosnové.
Díky sponzorům – Alcar Bohemia, Peugeot ČR, Sheron nebo Bosch si dvacet prvních posádek odneslo i drobné věcné ceny. A zapomenout nesmíme ani na ASK Praha včele s paní Helenou Huclovou a Karlem Trojanem sen. za pomoc a partnerství, bez níž by se Kokořínsko Historic nemohlo vůbec uskutečnit.
Další článek od přímého účastníka najdete na www.automuzeum.cz
JL. 22.2.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout