Construct chrání už milion automobilů
Počátkem května vyrobila společnost Construct již milion kusů mechanických zabezpečení, což dokazuje, že její výrobky jsou mezi motoristy žádané a poskytují spolehlivou ochranu. Výrobě těchto zařízení se věnuje už 16 let.
Ačkoliv byl jubilejní kousek vyroben pro Škodu Octavia II, nechala si jej společnost Construct pozlatit a mj. bude součástí expozice na autosalonu v Brně. Zájem veřejnosti o mechanické zabezpečení vozidel proti krádeži stále vzrůstá, neboť si motoristé uvědomují, že investice do zabezpečení automobilu se vyplatí. Díky slevám na pojistném, které poskytují pojišťovny a leasingové společnosti, se vložené prostředky, které představují cca 8 tis. korun, vrátí během 3 až 4 let.
To se projevuje na výsledcích společnosti Construct, jejíž prodeje se od roku 2000 meziročně zvyšují ca o 20 procent. V roce 2006 bylo dosaženo rekordního počtu vyrobených a prodaných 170 000 kusů, což je o 35 % více než v roce 2005. Za letošní první tři měsíce prodala již 70 000 zabezpečovacích systémů. Více než polovina výrobků jde na export.
V roce 2006 prošla společnost Construct reorganizační změnou, když rozdělila tuzemskou a exportní část společnosti, čímž vznikly dvě nové společnosti – CONSTRUCT CZECH a.s. a MVP CONSTRUCT EUROPE, s.r.o., která vznikla spojením konkurenční izraelskou společnosti RAV-BARIACH Vehicle Protection a českým Constructem. Nadále byla zachována dceřiná společnost Construct s.r.o. pro slovenský trh.
Společnost Construct se také rozhodla vybudovat vedle základního výrobního závodu ve Velkém Meziříčí nové sídlo Prodejně – montážního centra Praha, které vyrostlo v ulici Za Mototechnou v Praze 13.
Nová třípatrová budova je velmi zajímavě architektonicky provedena. V přízemí jsou moderní zákaznické centrum, montážní hala a sklad, ve zbytku prostor se nacházejí nejen kanceláře, ale také pobočka vývojového centra, jež sídlí ve Velkém Meziříčí. Výzkum a vývoj tak umožňuje být stále o krok vpředu a současně plnit všechny nové požadavky motoristů na dokonalejší zabezpečení automobilů.
V novém sídle pražského centra budou uspokojeni také zákazníci, kteří dávají přednost instalaci zabezpečení do svého vozu přímo od výrobce. Zatímco se jejich automobilu budou věnovat technici v moderní montážní hale, hosté mohou počkat u kávy a televize na zákaznickém centru.
Novinky
V letošním roce chce společnost Construct pokračovat nadále ve vývoji mechanického zabezpečení, přičemž za poslední tři roky představila několik nových produktů:
Elektromechanické zabezpečení SAFETRONIC
Pracuje na elektromechanickém principu. Řídicí jednotka dává pokyn k zablokování zpětného chodu po vytažení klíčku ze zapalování. Pro odblokování musí řidič použít bezkontaktní čip, který přiloží na určité místo v interiéru vozidla. Pod tímto místem se skrývá identifikační modul, který ověří oprávněného uživatele. Bez řádné identifikace není možno zařízení odblokovat.
Zámek kapoty
Toto zabezpečení zabraňuje nejen krádeži kapoty, ale také neoprávněné manipulaci v motorovém prostoru, např. přepojení zablokovaných elektrických obvodů, odpojení sirény alarmu, odcizení nebo výměně řídící jednotky, poškození nebo odcizení některé součásti z motorového prostoru, apod.
Zámek rezervy
Originální upevnění rezervního kola se nahradí masivním držákem, který je spojen s karosérií, ocelovým pouzdrem a trezorovým zámkem. Celek je díky svému uložení jen těžko překonatelný.
V letošním roce bude ještě představen nový produkt Construct Cerberos – první komplexní ochranný systém pro motorová vozidla. Zařízení současně aktivuje blokovací systém rychlostní skříně, blokuje funkci spojky, zabrání otevírání kapoty motoru a blokuje kompletní startovací systém. Výhodou systému, oproti jiným elektronickým systémům, že v případě vybití baterie zařízení nadále pracuje neomezenou dobu a vozidlo efektivně chrání i nadále.
JL, 16.5.2007
To se projevuje na výsledcích společnosti Construct, jejíž prodeje se od roku 2000 meziročně zvyšují ca o 20 procent. V roce 2006 bylo dosaženo rekordního počtu vyrobených a prodaných 170 000 kusů, což je o 35 % více než v roce 2005. Za letošní první tři měsíce prodala již 70 000 zabezpečovacích systémů. Více než polovina výrobků jde na export.
V roce 2006 prošla společnost Construct reorganizační změnou, když rozdělila tuzemskou a exportní část společnosti, čímž vznikly dvě nové společnosti – CONSTRUCT CZECH a.s. a MVP CONSTRUCT EUROPE, s.r.o., která vznikla spojením konkurenční izraelskou společnosti RAV-BARIACH Vehicle Protection a českým Constructem. Nadále byla zachována dceřiná společnost Construct s.r.o. pro slovenský trh.
Společnost Construct se také rozhodla vybudovat vedle základního výrobního závodu ve Velkém Meziříčí nové sídlo Prodejně – montážního centra Praha, které vyrostlo v ulici Za Mototechnou v Praze 13.
Nová třípatrová budova je velmi zajímavě architektonicky provedena. V přízemí jsou moderní zákaznické centrum, montážní hala a sklad, ve zbytku prostor se nacházejí nejen kanceláře, ale také pobočka vývojového centra, jež sídlí ve Velkém Meziříčí. Výzkum a vývoj tak umožňuje být stále o krok vpředu a současně plnit všechny nové požadavky motoristů na dokonalejší zabezpečení automobilů.
V novém sídle pražského centra budou uspokojeni také zákazníci, kteří dávají přednost instalaci zabezpečení do svého vozu přímo od výrobce. Zatímco se jejich automobilu budou věnovat technici v moderní montážní hale, hosté mohou počkat u kávy a televize na zákaznickém centru.
Novinky
V letošním roce chce společnost Construct pokračovat nadále ve vývoji mechanického zabezpečení, přičemž za poslední tři roky představila několik nových produktů:
Elektromechanické zabezpečení SAFETRONIC
Pracuje na elektromechanickém principu. Řídicí jednotka dává pokyn k zablokování zpětného chodu po vytažení klíčku ze zapalování. Pro odblokování musí řidič použít bezkontaktní čip, který přiloží na určité místo v interiéru vozidla. Pod tímto místem se skrývá identifikační modul, který ověří oprávněného uživatele. Bez řádné identifikace není možno zařízení odblokovat.
Zámek kapoty
Toto zabezpečení zabraňuje nejen krádeži kapoty, ale také neoprávněné manipulaci v motorovém prostoru, např. přepojení zablokovaných elektrických obvodů, odpojení sirény alarmu, odcizení nebo výměně řídící jednotky, poškození nebo odcizení některé součásti z motorového prostoru, apod.
Zámek rezervy
Originální upevnění rezervního kola se nahradí masivním držákem, který je spojen s karosérií, ocelovým pouzdrem a trezorovým zámkem. Celek je díky svému uložení jen těžko překonatelný.
V letošním roce bude ještě představen nový produkt Construct Cerberos – první komplexní ochranný systém pro motorová vozidla. Zařízení současně aktivuje blokovací systém rychlostní skříně, blokuje funkci spojky, zabrání otevírání kapoty motoru a blokuje kompletní startovací systém. Výhodou systému, oproti jiným elektronickým systémům, že v případě vybití baterie zařízení nadále pracuje neomezenou dobu a vozidlo efektivně chrání i nadále.
JL, 16.5.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout