Nadační fond Plaváček získal Mitsubishi
Automobilový závodník Václav Pech přijel se svým Mitsubishi Evolution do Dětského domova v Ústí nad Labem, kde Nadačnímu fondu Plaváček předal nový vůz Mitsubishi Colt. Nadační fond jej vyhrál v netradiční internetové soutěži Mitsubishi Motors „Na značku“.
Úkolem v soutěži bylo co nejpřesněji odhadnout na tři desetinná místa průměrnou spotřebu vozu Colt na trase z Bratislavy do Prahy. Nadační fond se od správného výsledku odchýlil o pouhých 0,001 l.
Několikanásobný šampion rallye Václav Pech předal vítěznou cenu spolu s generálním ředitelem společnosti M Motors CZ Martinem Krobem. Velký zájem vzbudil nejen vítězný Colt, ale i závodní vůz Mitsubishi Lancer, na kterém Václav Pech již několik let závodí. Vůz dětem osobně představil a téměř všechny využily možnost se do vozu posadit. Jako poděkování si děti připravily taneční vystoupení a vánoční koledy.
Nadační fond Plaváček, který se stal vítězem soutěže Mitsubishi Motors, podporuje talentované děti z dětských domovů a sociálně slabých skupin. „Mobilita je pro nás velmi důležitá, neboť potřebujeme být v neustálém kontaktu s dětmi z dětských domovů po celé republice a nové Mitsubishi nám práci hodně usnadní. Mám opravdu velkou radost, že jsme se do správné odpovědi trefili tak blízko,“ řekla Lucie Fröhlichová, ředitelka Nadačního fondu Plaváček.
Internetová soutěž „Na značku“ probíhala celoevropsky v 19 zemích, a to od října do listopadu, v Čechách na internetovém portálu www.naznacku.cz. V rámci této celoevropské kampaně našlo své nové majitele celkem 38 nových vozů Mitsubishi Lancer Sportback a Colt.
JL, 11.12.2008
Několikanásobný šampion rallye Václav Pech předal vítěznou cenu spolu s generálním ředitelem společnosti M Motors CZ Martinem Krobem. Velký zájem vzbudil nejen vítězný Colt, ale i závodní vůz Mitsubishi Lancer, na kterém Václav Pech již několik let závodí. Vůz dětem osobně představil a téměř všechny využily možnost se do vozu posadit. Jako poděkování si děti připravily taneční vystoupení a vánoční koledy.
Nadační fond Plaváček, který se stal vítězem soutěže Mitsubishi Motors, podporuje talentované děti z dětských domovů a sociálně slabých skupin. „Mobilita je pro nás velmi důležitá, neboť potřebujeme být v neustálém kontaktu s dětmi z dětských domovů po celé republice a nové Mitsubishi nám práci hodně usnadní. Mám opravdu velkou radost, že jsme se do správné odpovědi trefili tak blízko,“ řekla Lucie Fröhlichová, ředitelka Nadačního fondu Plaváček.
Internetová soutěž „Na značku“ probíhala celoevropsky v 19 zemích, a to od října do listopadu, v Čechách na internetovém portálu www.naznacku.cz. V rámci této celoevropské kampaně našlo své nové majitele celkem 38 nových vozů Mitsubishi Lancer Sportback a Colt.
JL, 11.12.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout