Škoda v Pekingu - pohled do čínské modelové ofenzívy
Automobilka Škoda nechá na výstavě Auto China 2012 v Pekingu (23. 4. - 2. 5. 2012) nahlédnout do své budoucí modelové ofenzívy v Číně. Designová studie MissionL poodhaluje podobu nového kompaktního modelu.
Od roku 2013 se bude vyrábět v závodě Shanghai Volkswagen a prodávat v Číně. S novým kompaktním modelem a mezinárodně úspěšným Yeti tak značka v příštím roce uvede na čínský trh čtvrtou a pátou modelovou řadu. Na svém největším odbytovém trhu tak sází na další růst.
Škoda pokračuje v úspěšném vývoji na čínském trhu. V prvních třech měsících roku 2012 vzrostly prodeje v Číně o 8,9 % na více než 59.200 vozů (1. čtvrtletí 2011: 54.400 vozů). ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007 a v roce 2010 se poprvé stala největším odbytištěm značky. Tento vývoj se potvrdil i v roce 2011 a v prvním čtvrtletí roku 2012.
„ŠKODA úspěšně pokračuje ve své mezinárodní růstové strategii a směřuje k dosažení cíle v podobě 1,5 milionu celosvětově prodaných vozů v roce 2018. Čína má už dnes velký podíl na prodejních úspěších značky a její význam v příštích letech dále poroste“, říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
S novým kompaktním modelem představí Škoda v roce 2012 v Evropě a v roce 2013 v Číně atraktivní automobil řadící se mezi modely Fabia a Octavia. Poodhalení designu a koncepce vozu poskytne studie MissionL. V Pekingu automobilka představí modifikovanou verzi určenou pro potřeby čínského trhu. Evropská varianta studie MissionL byla prezentována na frankfurtském autosalonu v roce 2011. Na stánku automobilka představí i modely Fabia, Octavia a Superb vyráběné a prodávané v Číně, stejně jako Showcar Octavia Racing. Pekingská prezentace bude současně oslavou pětileté úspěšné přítomnosti značky na čínském trhu.
JL, 19.4.2012
Škoda pokračuje v úspěšném vývoji na čínském trhu. V prvních třech měsících roku 2012 vzrostly prodeje v Číně o 8,9 % na více než 59.200 vozů (1. čtvrtletí 2011: 54.400 vozů). ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007 a v roce 2010 se poprvé stala největším odbytištěm značky. Tento vývoj se potvrdil i v roce 2011 a v prvním čtvrtletí roku 2012.
„ŠKODA úspěšně pokračuje ve své mezinárodní růstové strategii a směřuje k dosažení cíle v podobě 1,5 milionu celosvětově prodaných vozů v roce 2018. Čína má už dnes velký podíl na prodejních úspěších značky a její význam v příštích letech dále poroste“, říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
S novým kompaktním modelem představí Škoda v roce 2012 v Evropě a v roce 2013 v Číně atraktivní automobil řadící se mezi modely Fabia a Octavia. Poodhalení designu a koncepce vozu poskytne studie MissionL. V Pekingu automobilka představí modifikovanou verzi určenou pro potřeby čínského trhu. Evropská varianta studie MissionL byla prezentována na frankfurtském autosalonu v roce 2011. Na stánku automobilka představí i modely Fabia, Octavia a Superb vyráběné a prodávané v Číně, stejně jako Showcar Octavia Racing. Pekingská prezentace bude současně oslavou pětileté úspěšné přítomnosti značky na čínském trhu.
JL, 19.4.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout