Renault Trucks se chystá na veletrh v Hannoveru
Na hannoverském veletrhu ve dnech 23. až 30. září se Renault Trucks soustředí na dvě témata, která považuje za stěžejní: možnosti úspory energie a alternativní řešení naftového pohonu vozidel, které již bylo představeno pod názvem Clean Tech.
V roce 2010 představí Renault Trucks na hannoverském veletrhu všechna řešení, díky nimž zaujímá přední místo v oblasti úspor paliva:
Premium Optifuel.
V této verzi bude prezentován Renault Premium Route, oceňovaný pro svou nízkou spotřebu. Tento komplexní produkt, zahrnující dodávku vozidla a školení řidičů, je na trhu unikátem. Program, certifikovaný nezávislou laboratoří TÜV, umožňuje dosáhnout úspory paliva až 6,4 %.
Master by Renault Trucks
Nový Master, dodávaný jako furgon, nebo s plošinou, nabízí oproti předchozí verzi zhruba o 7 % nižší spotřebu.
Optifuel Solutions
je komplexní nabídka výrobků a služeb, jejímž smyslem je dlouhodobě napomáhat podnikům při snižování spotřeby pohonných hmot, a tím i jejich podílu na provozním účtu.
Optifuel Technology
spojuje to nejlepší, co nabízejí technologie Renault Trucks v oblasti úspor paliva:
technologie SCR,
automatizovaná převodovka Optidriver+ nebo Optitronic,
automatické vypnutí motoru,
nové motory Euro V DXi 11 a DXi 13,
OptiTrack
Tento systém umožňuje u klasického modelu Premium Lander 4x2 přepnutí do režimu 4x4, který se využívá pouze tehdy, pokud je to skutečně nutné, není třeba mít obavy z nevýhod trvalého pohonu 4x4. Renault Trucks tak uvádí na trh řešení, které nabízí o 490 kg vyšší užitečnou hmotnost a 10% úsporu paliva oproti tradičnímu modelu 4x4. OptiTrack s sebou dále přináší dokonalou kompatibilitu hydraulického systému s automatizovanou převodovkou Optidriver+ a všemi formami přenosu hnací síly, a dále aktivaci funkce prostým stisknutím tlačítka na palubní desce, ať v jedoucím, nebo stojícím vozidle.
K dispozici jsou také doplňky určené ke snížení spotřeby pohonných hmot, jakými jsou boční deflektory či snadno nastavitelné střešní deflektory, jejichž úprava nevyžaduje žádné nástroje.
Náhradní díly Approved Parts s certifikátem Renault Trucks byly koncipovány s ohledem na maximální účinnost a největší úsporu paliva. U systému vstřikování (vstřikovací tryska, počítač, senzory aj.) a u vzduchových a olejových filtrů je např. certifikát Approved Parts zárukou toho, že nedojde k žádnému zvýšení spotřeby.
Optifuel Programme.
Komplexní program služeb nabízí provozovateli veškeré nástroje a know-how potřebné k okamžitému dosažení a udržení úspory paliva. Zahrnuje školení v racionální jízdě (Optifuel Training), měřicí software (Optifuel Infomax) a přístup na zvláštní internetové stránky (Club Optifuel Programme). Optifuel Programme představuje na současném trhu nejvýhodnější službu zaměřenou na trvalé úspory pohonných hmot.
Optifuel Programme se týká výrobních řad Dálková přeprava, Stavební a Distribuce. Je určen pro všechny podniky, nezávisle na jejich velikosti a zaměření. Pro Optifuel Programme se rozhodlo již 300 evropských společností se 14 000 řidiči. Výsledky hovoří jasnou řečí: celkové snížení spotřeby vozového parku může dosáhnout až 15 %.
Řešení vedoucí k úsporám paliva však nejsou jedinou oblastí, v níž Renault Trucks dosahuje špičkových výsledků – stejné ambice má i ve vývoji vozidel využívajících alternativní energie. Návštěvníci se mohou seznámit s novými způsoby pohonu díky předváděným modelům Maxity Electrique a Renault Premium Distribution Hybrys Tech.
V současné době nabízí konstruktér ucelenou škálu tohoto typu vozidel:
Maxity Electrique
Elektrický pohon je vhodný pro městská vozidla, která denně najedou nízký počet kilometrů. Jde o model vyvíjený ve spolupráci se společností PVI a distributorem elektrické energie EDF; v současné době je na světě jeho druhá verze s novou převodovkou.
Maxity Electrique je vybaven asynchronním elektromotorem, dosahuje rychlosti 90 km/h a díky lithium-iontovým akumulátorům má dojezd 100 km.
Premium Distribution Hybrys Tech
Společnost Renault Trucks, která je evropským průkopníkem ve využití této technologie, testuje již od roku 2009 v reálných podmínkách lyonské aglomerace popelářský vůz. Na základě zkušební verze mohli techničtí pracovníci Renault Trucks po významných úpravách zkonstruovat hybridní vozidlo druhé generace, které je nyní ve zkušebním provozu.
Prezentovaná vozidla:
Renault Premium Route Optifuel, 460 k, 18 t
Renault Magnum, 520 k, 18 t
Renault Magnum, 480 k, 26 t, norma EEV
Renault Midlum, 220 k, 12 t
Renault Premium Lander, 460 k, 18 t
Renault Kerax, 420 k, 26 t
Master by Renault Trucks, furgon s předním pohonem, 125 k, 3,5 t
Master by Renault Trucks, dvojkabina, plošina, zadní pohon, 150 k, 3,5 t
Renault Maxity, 130 k, 4,5 t
Renault Premium Distribution Hybrys Tech Coca-Cola
Renault Maxity Electrique
Závodní speciál - Premium Course MKR
Premium Optifuel.
V této verzi bude prezentován Renault Premium Route, oceňovaný pro svou nízkou spotřebu. Tento komplexní produkt, zahrnující dodávku vozidla a školení řidičů, je na trhu unikátem. Program, certifikovaný nezávislou laboratoří TÜV, umožňuje dosáhnout úspory paliva až 6,4 %.
Master by Renault Trucks
Nový Master, dodávaný jako furgon, nebo s plošinou, nabízí oproti předchozí verzi zhruba o 7 % nižší spotřebu.
Optifuel Solutions
je komplexní nabídka výrobků a služeb, jejímž smyslem je dlouhodobě napomáhat podnikům při snižování spotřeby pohonných hmot, a tím i jejich podílu na provozním účtu.
Optifuel Technology
spojuje to nejlepší, co nabízejí technologie Renault Trucks v oblasti úspor paliva:
technologie SCR,
automatizovaná převodovka Optidriver+ nebo Optitronic,
automatické vypnutí motoru,
nové motory Euro V DXi 11 a DXi 13,
OptiTrack
Tento systém umožňuje u klasického modelu Premium Lander 4x2 přepnutí do režimu 4x4, který se využívá pouze tehdy, pokud je to skutečně nutné, není třeba mít obavy z nevýhod trvalého pohonu 4x4. Renault Trucks tak uvádí na trh řešení, které nabízí o 490 kg vyšší užitečnou hmotnost a 10% úsporu paliva oproti tradičnímu modelu 4x4. OptiTrack s sebou dále přináší dokonalou kompatibilitu hydraulického systému s automatizovanou převodovkou Optidriver+ a všemi formami přenosu hnací síly, a dále aktivaci funkce prostým stisknutím tlačítka na palubní desce, ať v jedoucím, nebo stojícím vozidle.
K dispozici jsou také doplňky určené ke snížení spotřeby pohonných hmot, jakými jsou boční deflektory či snadno nastavitelné střešní deflektory, jejichž úprava nevyžaduje žádné nástroje.
Náhradní díly Approved Parts s certifikátem Renault Trucks byly koncipovány s ohledem na maximální účinnost a největší úsporu paliva. U systému vstřikování (vstřikovací tryska, počítač, senzory aj.) a u vzduchových a olejových filtrů je např. certifikát Approved Parts zárukou toho, že nedojde k žádnému zvýšení spotřeby.
Optifuel Programme.
Komplexní program služeb nabízí provozovateli veškeré nástroje a know-how potřebné k okamžitému dosažení a udržení úspory paliva. Zahrnuje školení v racionální jízdě (Optifuel Training), měřicí software (Optifuel Infomax) a přístup na zvláštní internetové stránky (Club Optifuel Programme). Optifuel Programme představuje na současném trhu nejvýhodnější službu zaměřenou na trvalé úspory pohonných hmot.
Optifuel Programme se týká výrobních řad Dálková přeprava, Stavební a Distribuce. Je určen pro všechny podniky, nezávisle na jejich velikosti a zaměření. Pro Optifuel Programme se rozhodlo již 300 evropských společností se 14 000 řidiči. Výsledky hovoří jasnou řečí: celkové snížení spotřeby vozového parku může dosáhnout až 15 %.
Řešení vedoucí k úsporám paliva však nejsou jedinou oblastí, v níž Renault Trucks dosahuje špičkových výsledků – stejné ambice má i ve vývoji vozidel využívajících alternativní energie. Návštěvníci se mohou seznámit s novými způsoby pohonu díky předváděným modelům Maxity Electrique a Renault Premium Distribution Hybrys Tech.
V současné době nabízí konstruktér ucelenou škálu tohoto typu vozidel:
Maxity Electrique
Elektrický pohon je vhodný pro městská vozidla, která denně najedou nízký počet kilometrů. Jde o model vyvíjený ve spolupráci se společností PVI a distributorem elektrické energie EDF; v současné době je na světě jeho druhá verze s novou převodovkou.
Maxity Electrique je vybaven asynchronním elektromotorem, dosahuje rychlosti 90 km/h a díky lithium-iontovým akumulátorům má dojezd 100 km.
Premium Distribution Hybrys Tech
Společnost Renault Trucks, která je evropským průkopníkem ve využití této technologie, testuje již od roku 2009 v reálných podmínkách lyonské aglomerace popelářský vůz. Na základě zkušební verze mohli techničtí pracovníci Renault Trucks po významných úpravách zkonstruovat hybridní vozidlo druhé generace, které je nyní ve zkušebním provozu.
Prezentovaná vozidla:
Renault Premium Route Optifuel, 460 k, 18 t
Renault Magnum, 520 k, 18 t
Renault Magnum, 480 k, 26 t, norma EEV
Renault Midlum, 220 k, 12 t
Renault Premium Lander, 460 k, 18 t
Renault Kerax, 420 k, 26 t
Master by Renault Trucks, furgon s předním pohonem, 125 k, 3,5 t
Master by Renault Trucks, dvojkabina, plošina, zadní pohon, 150 k, 3,5 t
Renault Maxity, 130 k, 4,5 t
Renault Premium Distribution Hybrys Tech Coca-Cola
Renault Maxity Electrique
Závodní speciál - Premium Course MKR
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout