Dacia Logan MCV - nejlevnější kombi na trhu
Po nových modelech Logan, Sandero, Sandero Stepway, Dokker a Dokker Van, doplňuje Dacia o nové kombi Logan MCV za více než zajímavou cenu 179 000 Kč. První generace byla uvedena na trh v roce 2006 a prodalo se ho 340 000 kusů ve čtyřiceti zemích.
Od první úrovně výbavy je nový vůz Dacia Logan MCV lépe vybaven, nabízí komfort, bezpečnost a praktičnost v podobě elektronického stabilizačního systému ESC, posilovače řízení, bočních airbagů a zadního lavicového sedadla sklopného v poměru 1/3-2/3.
Moderní nový Logan MCV nabízí nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode. Nový Logan MCV získává na dynamičnosti, zejména pokud jde o zadní okno, které je lehce skloněné, ale i pokud jde o zpracování bočních linií, charakteristických prvků poprvé použitých u vozů Lodgy a Duster. Vzadu již nejsou křídlové dveře, ale páté výklopné dveře a také na sedmimístnou variantu mohou zájemci zapomenout. Pro řemeslníky je nyní určen model Dokker, sedmimístnou verzi nahrazuje Lodgy.
S délkou 4,49 m a zavazadlovým prostorem objemu 573 litry (1518 l) nabízí Logan MCV rekordní přepravní kapacitu. Uvnitř lze přepravovat předměty o délce 2,7 m.
Místo řidiče je pohodlné, s možností nastavení sedadla i volantu (dle verze). Všechny ovládací prvky jsou řidiči snadno přístupné, jsou v okamžité blízkosti nebo přímo na volantu.
Od první úrovně výbavy je Logan MCV lépe vybaven, nabízí komfort, bezpečnost a praktičnost v podobě elektronického stabilizačního systému ESC, ABS, posilovače řízení, čelních a bočních airbagů a zadního lavicového sedadla sklopného v poměru 1/3-2/3.
Moderní nový Logan MCV nabízí nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode.
Pro Logan MCV byly vybrány dva zážehové motory – 1.2 16v 75 nebo nový tříválcový zážehový přeplňovaný motor TCe 90 Nabídku doplňuje vznětový motor 1.5 dCi, který je k dispozici s výkonem 66 kW (90 k) nebo 55 kW (75 k).
Dacia pokračuje v podpoře LPG jako hospodárné alternativy nafty. Motor 1.2 16v 75 je k dispozici ve dvoupalivové verzi benzin/LPG s nižšími provozními náklady a sníženými emisemi CO2 (120 g/km2 v režimu LPG). Stejně jako u všech vozů Dacia LPG si řidič volí jízdu v režimu benzin nebo LPG díky velmi jednoduché manipulaci. Používání LPG je zřetelně levnější než používání benzinu.
Zážehové motory
Vznětové motory
Příklady cen
Moderní nový Logan MCV nabízí nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode. Nový Logan MCV získává na dynamičnosti, zejména pokud jde o zadní okno, které je lehce skloněné, ale i pokud jde o zpracování bočních linií, charakteristických prvků poprvé použitých u vozů Lodgy a Duster. Vzadu již nejsou křídlové dveře, ale páté výklopné dveře a také na sedmimístnou variantu mohou zájemci zapomenout. Pro řemeslníky je nyní určen model Dokker, sedmimístnou verzi nahrazuje Lodgy.
S délkou 4,49 m a zavazadlovým prostorem objemu 573 litry (1518 l) nabízí Logan MCV rekordní přepravní kapacitu. Uvnitř lze přepravovat předměty o délce 2,7 m.
Místo řidiče je pohodlné, s možností nastavení sedadla i volantu (dle verze). Všechny ovládací prvky jsou řidiči snadno přístupné, jsou v okamžité blízkosti nebo přímo na volantu.
Od první úrovně výbavy je Logan MCV lépe vybaven, nabízí komfort, bezpečnost a praktičnost v podobě elektronického stabilizačního systému ESC, ABS, posilovače řízení, čelních a bočních airbagů a zadního lavicového sedadla sklopného v poměru 1/3-2/3.
Moderní nový Logan MCV nabízí nejnovější prvky výbavy: multimediální a navigační systém MEDIA NAV, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory a funkci Eco Mode.
Pro Logan MCV byly vybrány dva zážehové motory – 1.2 16v 75 nebo nový tříválcový zážehový přeplňovaný motor TCe 90 Nabídku doplňuje vznětový motor 1.5 dCi, který je k dispozici s výkonem 66 kW (90 k) nebo 55 kW (75 k).
Dacia pokračuje v podpoře LPG jako hospodárné alternativy nafty. Motor 1.2 16v 75 je k dispozici ve dvoupalivové verzi benzin/LPG s nižšími provozními náklady a sníženými emisemi CO2 (120 g/km2 v režimu LPG). Stejně jako u všech vozů Dacia LPG si řidič volí jízdu v režimu benzin nebo LPG díky velmi jednoduché manipulaci. Používání LPG je zřetelně levnější než používání benzinu.
Zážehové motory
Typ | 1.2 | 0.9 TCe |
Objem cm³ | 1149 | 898 |
Výkon kW(k)/min | 55(75)/5500 | 66(90)/5250 |
Toč.moment Nm/min | 107/4250 | 135/2500 |
Rychlost km/h | 156 | 175 |
Zrychlení 0-1000 m (s) | 14,5 | 11,1 |
Spotřeba(město/mimo město/kombin.) | 7,6/4,9/5,8 | 6,4/4,3/5,0 |
Vznětové motory
Typ | 1.5 dCi/75 | 1.5 dCi/90 |
Objem cm³ | 1461 | 1461 |
Výkon kW(k)/min | 55(75)/4000 | 66(90)/4000 |
Toč.moment Nm/min | 200/1750 | 200/1750 |
Rychlost km/h | 164 | 173 |
Zrychlení 0-100 km/h(s) | 14,6 | 12,1 |
Spotřeba(město/mimo město/kombin.) | 4,3/3,5/3,8 | 4,3/3,5/3,8 |
Příklady cen
1.2Acces | 179 000 Kč |
1.2 Ambiance | 194 900 Kč |
1.2 LPG Ambiance | 214 900 Kč |
1.2 Arctica | 214 900 Kč |
0.9 Arctica | 242 900 Kč |
1.5 dCi Arctica | 279 900 Kč |
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout