7Castles trial přes tři řeky za deště
Účastnící, kteří před týdnem absolvovali setinovou Spring Classic a teď v sobotu 7Castles Trial, si museli připadat jako v Jiříkově vidění. Zatímco minulý týden soutěžili za nádherného slunného počasí, tak nyní je v Poberouní, Povltaví a Posázaví provázela zima a déšť. Mohla by se klidně jmenovat přes tři řeky.
Tento víkend byla prakticky zahájena veteránská sezona a všechny akce, ať Rallye Vltava Historik, Setkání italských automobilů v Poděbradech, Setkání amerik na Sychrově nebo 7Castkes a mnoho dalších bylo ovlivněno doslova zimním počasím. Příští víkend by mělo být už lépe.
Na start 7Castles se postavilo sedm desátek posádek s automobily od 1938 až do 1998. Mezi nejstarší patřily v seznamu přihlášených Tatra 57 B Roadster a MG TF 1500 z roku 1954. Ale obě posádky se na trati neobjevily. Role nejstarších tak připadly na dvě Škody 1101 Roadster a Tudor s datem narození 1947. Šest škodovek od Tudora po 120 GLS pocházelo ze Škoda Classic, historického oddělení Škoda Auto. Přejděme k účasti zahraničních značek, respektive k těm nejzajímavějším, jako Triumphem TR3 z roku 1960 a o rok mladší Porsche 356 S Coupe. Dále Jaguar E, Austin Healey 3000, Alfa Romeo Giulia, Lancia Sport Zagato nebo několik vozů Ford Mustang.
Trasa dlouhá 255 kilometrů byla proložena sedmi zkouškami pravidelnosti a třemi tajnými testy. Vedla od Engine Classic car Gallery nedaleko pražského letiště přes Sv.Jan pod Skalou, Srbsko, kolem Mníšku pod Brdy, přes Nový Knín, na Živohošti přes Vltavu a přes Neveklov do Pecínova na oběd. Po obědě opět přes Neveklov, zámecký areál Tluskov, přes Sázavu v Kamenném přívozu, Jílové, přes Vltavu v Davli, Sloup, Všenory, opět přes Berounky v Dobřichovic a Kuchař do cíle. Tam už první dojížděli za sluníčka. Škoda, že nevysvitlo dřív, aby si posádky užily krásné přírody.
První dvě místa vybojovaly maďarské posádky ve složení Szabo – Gömüni na voze Austin Healey a Ertl – Keserü s BMW 2002.
7Castles
1.Szabo – Gömüni, Austin Healey, 142,6
2.Ertl – Keserü, BMW 2002, 187,6
3.Pance – Faust, Jaguar E, 214,6
4.Ernst – Jarošová, Ford Mustang, 216,7
5.Adamů T. – Adamů K., Ford Capri, 2640
Digitální stopky
1.Sulma – Dostálová, Porsche 911, 845,4
2.Kašpar – Janák, Mini 1275, 942,1
3.Srp – Russová, Porsche 911, 966,25
JL 22.4.2024
Na start 7Castles se postavilo sedm desátek posádek s automobily od 1938 až do 1998. Mezi nejstarší patřily v seznamu přihlášených Tatra 57 B Roadster a MG TF 1500 z roku 1954. Ale obě posádky se na trati neobjevily. Role nejstarších tak připadly na dvě Škody 1101 Roadster a Tudor s datem narození 1947. Šest škodovek od Tudora po 120 GLS pocházelo ze Škoda Classic, historického oddělení Škoda Auto. Přejděme k účasti zahraničních značek, respektive k těm nejzajímavějším, jako Triumphem TR3 z roku 1960 a o rok mladší Porsche 356 S Coupe. Dále Jaguar E, Austin Healey 3000, Alfa Romeo Giulia, Lancia Sport Zagato nebo několik vozů Ford Mustang.
Trasa dlouhá 255 kilometrů byla proložena sedmi zkouškami pravidelnosti a třemi tajnými testy. Vedla od Engine Classic car Gallery nedaleko pražského letiště přes Sv.Jan pod Skalou, Srbsko, kolem Mníšku pod Brdy, přes Nový Knín, na Živohošti přes Vltavu a přes Neveklov do Pecínova na oběd. Po obědě opět přes Neveklov, zámecký areál Tluskov, přes Sázavu v Kamenném přívozu, Jílové, přes Vltavu v Davli, Sloup, Všenory, opět přes Berounky v Dobřichovic a Kuchař do cíle. Tam už první dojížděli za sluníčka. Škoda, že nevysvitlo dřív, aby si posádky užily krásné přírody.
První dvě místa vybojovaly maďarské posádky ve složení Szabo – Gömüni na voze Austin Healey a Ertl – Keserü s BMW 2002.
7Castles
1.Szabo – Gömüni, Austin Healey, 142,6
2.Ertl – Keserü, BMW 2002, 187,6
3.Pance – Faust, Jaguar E, 214,6
4.Ernst – Jarošová, Ford Mustang, 216,7
5.Adamů T. – Adamů K., Ford Capri, 2640
Digitální stopky
1.Sulma – Dostálová, Porsche 911, 845,4
2.Kašpar – Janák, Mini 1275, 942,1
3.Srp – Russová, Porsche 911, 966,25
JL 22.4.2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout