Rally Č.Krumlov HA - Neumannova one man show
Součástí Rallye Český Krumlov byly už tradičně historické automobily, rozdělené na tzv.Legendy a na Mistrovství ČR historických automobilů. Zatímco soudobé automobily Rallye Šumavu nedokončili, tak historici bojovali na Rallye Vltava až do konce.
Na Vltavě nasbíral nejvíce bodů Vojtěch Štajf s Toyotou Corolla před Jiřím Kašparem se Škodou 130 LDR Stanislavem Budilem s BMW 2002, Petrem Jurečkou se Subaru Impreza a Jiřím Bejvlem s Fordem Fiesta. Z této pětice se v Českém Krumlově objevil pouze Petr Jurečka, naopak na rozdíl od Vltavy startovali Vlastimil Neumann s Mitsubishi Lancer a Libor Kotrmon s Fordem Escort Cosworth.
Českokrumlovská rallye měla jednoznačný průběh od začátku až do cíle. Neumann vyhrál třináct zkoušek z celkových čtrnácti, pouze na třetí okruhové zkoušce na výstavišti skončil třetí. Zvítězil s tři a půl minutovým náskokem na Kotrmona. Ten držel druhou příčku po celou soutěž. Až do předposlední zkoušky, respektive poslední, neboť patnáctá byla zrušená, patřilo třetí místo Štolfovi s Fordem Escort. Jenže pak vypověděl motor službu a na jeho místo se posunul Knížek s BMW.
Do Škody Favorit se takřka po třiceti letech vrátil tovární jezdec Vladimír Berger, kterého si postavil a vyměnil za Škodu 130 L. Pro technický problém se mu bohužel soutěž nepodařilo dokončit.
Sedmnáct posádek se zúčastnilo Legend včetně sedmi zahraničních s atraktivními automobily jako Porsche 911, Opel Manta 400, Ford Escort, Datsun Violet, Saab 96 i 99 atd. Absolvovali pouze některé vybrané zkoušky a čas se jim neměřil.
JL 20.5.
Foto D.Folprecht + JL
Českokrumlovská rallye měla jednoznačný průběh od začátku až do cíle. Neumann vyhrál třináct zkoušek z celkových čtrnácti, pouze na třetí okruhové zkoušce na výstavišti skončil třetí. Zvítězil s tři a půl minutovým náskokem na Kotrmona. Ten držel druhou příčku po celou soutěž. Až do předposlední zkoušky, respektive poslední, neboť patnáctá byla zrušená, patřilo třetí místo Štolfovi s Fordem Escort. Jenže pak vypověděl motor službu a na jeho místo se posunul Knížek s BMW.
Do Škody Favorit se takřka po třiceti letech vrátil tovární jezdec Vladimír Berger, kterého si postavil a vyměnil za Škodu 130 L. Pro technický problém se mu bohužel soutěž nepodařilo dokončit.
Sedmnáct posádek se zúčastnilo Legend včetně sedmi zahraničních s atraktivními automobily jako Porsche 911, Opel Manta 400, Ford Escort, Datsun Violet, Saab 96 i 99 atd. Absolvovali pouze některé vybrané zkoušky a čas se jim neměřil.
1. Neumann – Hlavatý | Mitsubishi Lancer EVO III | 1:41:57,2 |
2. Kotrmon – Teplá | Ford Escort RS Cosworth | +3:26,8 |
3. Knížek – Šlegl | BMW 318 iS | +5:59,1 |
4. Jurečka – Jurečka | Subaru Impreza 555 | +7:03,7 |
5. Hráček – Kretlík | Lada VFTS | +8:12,5 |
JL 20.5.
Foto D.Folprecht + JL
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout