Spanilá jízda veteránů po Ústeckém kraji
Trofeo Niké Bohemia je projekt zaměřený na podporu turistického ruchu v České republice. Hlavní myšlenkou je propagace jednotlivých krajů, měst a obcí na pozadí exkluzivních historických automobilů.
Projekt spočívá ve spanilé jízdě, která se letos uskuteční ve dnech 18. až 20. června v Ústeckém kraji. Trasa prochází nejzajímavějšími místy z hlediska domácího i zahraničního cestovního ruchu jako jsou přírodní krásy, technické a kulturní památky, s důrazem na regionální tradice.
Součástí projektu jsou kromě spanilé jízdy doprovodné programy ve významných městech na trase, jejichž cílem je upozornit návštěvníky na jednotlivá turisticky zajímavá místa nacházející se v daném kraji.
Titulárním partnerem celého projektu je Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, od prvního pilotního dílu v Moravsko-slezském kraji se projekt těší podpoře Hospodářské komory České republiky, oficiální záštitu převzala hejtmanka Ústeckého kraje paní Jana Vaňhová a primátor Statutárního města Ústí nad Labem Mgr. Jan Kubata.
Letošní první Niké Bohemia začíná již v pátek dne 18. června v Děčíně a během tří etap následně navštíví významná centra Ústeckého kraje, ve kterých bude připraven zajímavý doprovodný program. Cílovým místem je Ústí nad Labem, kam spanilá jízda dorazí 20. června.
Kolonu asi patnácti historických vozidel vede už tradičně soutěžní Tatrou šestinásobného vítěze rallye Paříž-Dakar pana Karla Lopraise, mimochodem prezident projektu Trofeo Niké Bohemia 2010. Přehled zúčastněných vozidel najdete na konci článku, ale určitě stojí za zmínku Peugeot 302 Darl´Mat nebo Fiat 520 z roku 1928.
Hlavním organizátorem projektu je společnost International Sports Marketing s.r.o., mediálním partnerem projektu je Rádio Impuls a vydavatelství a nakladatelství AGM CZ, s.r.o. Veškeré průběžné informace naleznete na
Pátek 18. června
Sobota 19. června
Neděle 20. června
Seznam přihlášených
JL, 17.6.2010
Součástí projektu jsou kromě spanilé jízdy doprovodné programy ve významných městech na trase, jejichž cílem je upozornit návštěvníky na jednotlivá turisticky zajímavá místa nacházející se v daném kraji.
Titulárním partnerem celého projektu je Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, od prvního pilotního dílu v Moravsko-slezském kraji se projekt těší podpoře Hospodářské komory České republiky, oficiální záštitu převzala hejtmanka Ústeckého kraje paní Jana Vaňhová a primátor Statutárního města Ústí nad Labem Mgr. Jan Kubata.
Letošní první Niké Bohemia začíná již v pátek dne 18. června v Děčíně a během tří etap následně navštíví významná centra Ústeckého kraje, ve kterých bude připraven zajímavý doprovodný program. Cílovým místem je Ústí nad Labem, kam spanilá jízda dorazí 20. června.
Kolonu asi patnácti historických vozidel vede už tradičně soutěžní Tatrou šestinásobného vítěze rallye Paříž-Dakar pana Karla Lopraise, mimochodem prezident projektu Trofeo Niké Bohemia 2010. Přehled zúčastněných vozidel najdete na konci článku, ale určitě stojí za zmínku Peugeot 302 Darl´Mat nebo Fiat 520 z roku 1928.
Hlavním organizátorem projektu je společnost International Sports Marketing s.r.o., mediálním partnerem projektu je Rádio Impuls a vydavatelství a nakladatelství AGM CZ, s.r.o. Veškeré průběžné informace naleznete na
Pátek 18. června
Děčín Masarykovo náměstí | 9.00 – 10.00 |
Benešov nad Ploučnicí, Dolní zámek | 11.00 – 12.20 |
Terezín, Malá pevnost | 13.30 – 15.40 |
Litoměřice, Střelecký ostrov | 16.00 – 16.50 |
Sobota 19. června
Litoměřice, Mírové náměstí | 8.00 – 8.30 |
Libochovice, zámek | 9.00 – 10.00 |
Louny, Mírové náměstí | 10.30 – 11.30 |
Žatec, nám. Svobody | 12.00 – 13.30 |
Krásný Dvůr, zámek | 14.00 – 14.40 |
Klášterec nad Ohří, nám. Dr.E.Beneše | 15.15 – 16.30 |
Neděle 20. června
Klášterec n. Ohří, lázně Evženie | 8.30 – 9.00 |
Most, kostel Nanebevzetí panny Marie | 10.30 – 11.30 |
Duchcov, nám. Republiky | 12.00 – 12.30 |
Teplice, Zámecké nám. | 12.50 – 14.50 |
Ústí n.Labem, Mírové nám. | 15.30 – 16.20 |
Seznam přihlášených
1 | Zdeněk Válek | Fiat 520 | 1928 |
2 | Bohumil Suchý | Tatra 57 Cabrio | 1933 |
3 | Jacques Lessuer (FR) | Peugeot 302 Darl´Mat | 1937 |
4 | Jan Kohoutek | Aero 30 | 1937 |
5 | Vladimír Kudrna | Škoda Popular Roadster | 1939 |
6 | Juraj Jánošík (SK) | Aero 50 | 1940 |
7 | Pierre-Alain Barbier (FR) | MG TC 1948 | |
8 | Miroslav Gomola | Jaguar | 1951 |
9 | Jiří Janošek | MGA | 1957 |
10 | Jiří Bartoš | Tatra 603/1 | 1958 |
11 | Antonín Volf | MGA Cabrio | 1959 |
12 | Pavel Arpai (SK) | Jaguar E S1 | 1967 |
14 | Hugo Malinovský | VW Brouk 1200 Cabrio | 1970 |
15 | Pavel Král | Alfa Romeo 2000 Spider | 1977 |
16 | Viliam Miklík (SK) | Ferrari Mondial QV | 1980 |
17 | Igor Skrušný | Mercedes 280SL | 1984 |
JL, 17.6.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout