Chrysler Sebring Cabrio poprvé s TD
Zcela nový Chrysler Sebring Cabrio se může pochlubit nejen třemi skládacími střechami s automatickým ovládáním, ale zároveň jako první kabriolet skupiny Chrysler Group je poháněn vznětovým motorem.
Kabriolet, vycházející z nové platformy Chrysler Group určené pro vozy střední třídy, bude v první fázi dostupný se zážehovým a vznětovým motorem a s levo- i pravostranným řízením. Zároveň nabízí volbu tří skládacích střech –vinylovou, plátěnou nebo pevnou skládací lakovanou v barvě vozu. Každá může být složena pouhým stisknutím tlačítka na přívěsku na klíče.
Chrysler Sebring Cabrio patří dlouhou dobu k nejoblíbenějším kabrioletům Ameriky,v posledních deseti letech sedmkrát získal titul nejprodávanějšího kabrioletu v USA. V Evropě a na dalších trzích se objeví ve verzích Touring a Limited ve druhé polovině roku 2007.
Od původních nákresů až po zahájení výroby sehrálo důležité hledisko vývoje sjednocení s výchozím sedanem, ovšem s jasně rozpoznatelnou identitou.
Při pohledu zpředu sdílí se sedanem mnohé výrazné rysy, včetně typické mřížky chladiče, tvaru kapoty a velkoplošných světlometů protažených do boků vozidla.
Sebring Cabrio má v porovnání s předchozí generací zvětšený rozvor kol o 73 mm a délku o 84 mm, oproti sedanu je delší o 72 mm, což poskytuje velký prostor (320 l)např. pro dva golfové vaky i při spuštěné střeše. Profil vozu charakterizuje dlouhá kapota motoru, rozměrná linie střechy a chromovaná lišta zdobící ponton karoserie. Designéři rovněž minimalizovali šířku C-sloupku a zvětšili výhled dozadu při natažené střeše. Při pohledu zezadu upoutají široké zadní svítilny umístěné v rozích karoserie, jsou nejen efektní na pohled, ale hlavně účinná svojí svítivostí.
Interiér se vyznačuje moderním a čistým designem s zaměřením na kvalitu, detail, zpracování a komfort. Typickým znakem středového panelu jsou analogové hodiny umístěné mezi výdechy klimatizace. Přístrojová deska obsahuje uzamykatelnou schránku, středová konzola je vybavena dvojicí odkládacích schránek.
Multimediální systém MyGIG pro informace a zábavu zvyšuje laťku v oblasti vnitřní komunikace ve vozidle. Moderní navigační systém je vybaven sklopným dotykovým TFT displejem s úhlopříčkou 16,5 cm, který může zobrazit až 65000 barev.
Chrysler Sebring Cabrio je dostupný mimo Severní Ameriku se dvěma pohonnými jednotkami
Vznětový přeplňovaný 2.0
Výkon: 103 kW (140 k) při 4000/min
Toč.moment: 310 N.m při 1750/min
Šestistupňová mechanická převodovka
Benzinový šestiválec 2.7
Výkon: 138 kW (188 k) při 6500/min
Toč.moment: 256 N.m při 4000/min
Samočinná šestistupňová převodovka
Rozměry: 4922 x 1815 x 1485 mm
Rozvor: 2765 mm
Rozchod kol: 1570/1570 mm
Kabriolet s tuhou karoserií může poskyrnout komfortní jízdu bez vibrací jak se střechou nebo bez ní. V porovnání s předchozím modelem vyniká karoserie větší tuhostí v ohybu a krutu, což mají na svědomí zejména výztuhy v prazích.
Chrysler Sebring Cabrio přichází s unikátní kombinací bezpečnostních prvků a výbavy, navržené pro zajištění ochrany cestujících jak při natažené, tak stažené střeše. Novinkou je např. systém bezpečnostních pásů integrovaných do sedadel, poskytující pohodlnější používání pro řidiče a cestující.
Bezpečnostní struktura karoserie, konstruována s přístupem „dual-phase“ spočívající v použití komponentů vyrobených z ocelí o různých pevnostech, doplňují vícestupňové přední airbagy a boční airbagy integrované do předních sedadel, dále systémy ABS, EBD, ESP a TCS.
Jindřich Lasík, 8.3.2007
Chrysler Sebring Cabrio patří dlouhou dobu k nejoblíbenějším kabrioletům Ameriky,v posledních deseti letech sedmkrát získal titul nejprodávanějšího kabrioletu v USA. V Evropě a na dalších trzích se objeví ve verzích Touring a Limited ve druhé polovině roku 2007.
Od původních nákresů až po zahájení výroby sehrálo důležité hledisko vývoje sjednocení s výchozím sedanem, ovšem s jasně rozpoznatelnou identitou.
Při pohledu zpředu sdílí se sedanem mnohé výrazné rysy, včetně typické mřížky chladiče, tvaru kapoty a velkoplošných světlometů protažených do boků vozidla.
Sebring Cabrio má v porovnání s předchozí generací zvětšený rozvor kol o 73 mm a délku o 84 mm, oproti sedanu je delší o 72 mm, což poskytuje velký prostor (320 l)např. pro dva golfové vaky i při spuštěné střeše. Profil vozu charakterizuje dlouhá kapota motoru, rozměrná linie střechy a chromovaná lišta zdobící ponton karoserie. Designéři rovněž minimalizovali šířku C-sloupku a zvětšili výhled dozadu při natažené střeše. Při pohledu zezadu upoutají široké zadní svítilny umístěné v rozích karoserie, jsou nejen efektní na pohled, ale hlavně účinná svojí svítivostí.
Interiér se vyznačuje moderním a čistým designem s zaměřením na kvalitu, detail, zpracování a komfort. Typickým znakem středového panelu jsou analogové hodiny umístěné mezi výdechy klimatizace. Přístrojová deska obsahuje uzamykatelnou schránku, středová konzola je vybavena dvojicí odkládacích schránek.
Multimediální systém MyGIG pro informace a zábavu zvyšuje laťku v oblasti vnitřní komunikace ve vozidle. Moderní navigační systém je vybaven sklopným dotykovým TFT displejem s úhlopříčkou 16,5 cm, který může zobrazit až 65000 barev.
Chrysler Sebring Cabrio je dostupný mimo Severní Ameriku se dvěma pohonnými jednotkami
Vznětový přeplňovaný 2.0
Výkon: 103 kW (140 k) při 4000/min
Toč.moment: 310 N.m při 1750/min
Šestistupňová mechanická převodovka
Benzinový šestiválec 2.7
Výkon: 138 kW (188 k) při 6500/min
Toč.moment: 256 N.m při 4000/min
Samočinná šestistupňová převodovka
Rozměry: 4922 x 1815 x 1485 mm
Rozvor: 2765 mm
Rozchod kol: 1570/1570 mm
Kabriolet s tuhou karoserií může poskyrnout komfortní jízdu bez vibrací jak se střechou nebo bez ní. V porovnání s předchozím modelem vyniká karoserie větší tuhostí v ohybu a krutu, což mají na svědomí zejména výztuhy v prazích.
Chrysler Sebring Cabrio přichází s unikátní kombinací bezpečnostních prvků a výbavy, navržené pro zajištění ochrany cestujících jak při natažené, tak stažené střeše. Novinkou je např. systém bezpečnostních pásů integrovaných do sedadel, poskytující pohodlnější používání pro řidiče a cestující.
Bezpečnostní struktura karoserie, konstruována s přístupem „dual-phase“ spočívající v použití komponentů vyrobených z ocelí o různých pevnostech, doplňují vícestupňové přední airbagy a boční airbagy integrované do předních sedadel, dále systémy ABS, EBD, ESP a TCS.
Jindřich Lasík, 8.3.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout