Nové motory pro Nissan Qashqai+2
Nissan rozšířil nabídku motorů pro model Qashqai+2, který byl před měsícem uveden na český trh. Vozidla vybavená zážehový motorem s objemem 1,6 l, případně vznětovým motorem o objemu 1,5 l si tak zákazníci mohou pořídit již nyní místo původně plánovaného ledna 2009.
Qashqai+2 nabízí aktuálně na výběr ze čtyř motorů – ze dvou vznětových a dvou zážehových. Zatímco zážehové jednotky pocházejí od Nissanu, za vývojem obou vznětových motorů s technologií common rail stál alianční partner Renault.
Doposud bylo možné Qashqai+2 pořídit pouze s doulitrovými motory – benzínovým o výkonu 103 kW (140 k) a dieselovým o výkonu 110 kW (150 k). Nově nabízená celohliníková jednotka má objem 1598 cm3, výkon a točivý moment byly mírně zvýšeny na 84 kW (115 k), resp. 156 Nm. Motor s označením 1,5 dCi je schopen vyvinout výkon 78 kW (106 k) a točivý moment 240 Nm.
Nový Nissan Qashqai+2 byl konstruován především s ohledem na prostornost a flexibilitu interiéru. Vůz je po přidání třetí řady sedadel delší a vyšší než původní Qashqai. Není však jen prodlouženým originálem, ale prvním opravdu rodinným crossoverem.
Základní cena činí 610 000 Kč včetně DPH (verze Visia, 1.6, 2 WD).
JL, 18.11.2008
Doposud bylo možné Qashqai+2 pořídit pouze s doulitrovými motory – benzínovým o výkonu 103 kW (140 k) a dieselovým o výkonu 110 kW (150 k). Nově nabízená celohliníková jednotka má objem 1598 cm3, výkon a točivý moment byly mírně zvýšeny na 84 kW (115 k), resp. 156 Nm. Motor s označením 1,5 dCi je schopen vyvinout výkon 78 kW (106 k) a točivý moment 240 Nm.
Nový Nissan Qashqai+2 byl konstruován především s ohledem na prostornost a flexibilitu interiéru. Vůz je po přidání třetí řady sedadel delší a vyšší než původní Qashqai. Není však jen prodlouženým originálem, ale prvním opravdu rodinným crossoverem.
Základní cena činí 610 000 Kč včetně DPH (verze Visia, 1.6, 2 WD).
JL, 18.11.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout