Peugeot 508 RXH - první allroad se lvem
Peugeot 508 RXH – první allroad se lvem Na frankfurtském autosalonu Peugeot představil nový přírůstek své modelové řady určený náročným zákazníkům. Díky stylu a inovativnímu pohonu HYbrid4 má vůz 508 RXH pohon všech čtyř kol, 100% elektrický režim, emise CO2 méně než 109 g/km a k tomu výkon 200 k.
Následně po vozech 508 sedan a SW, které byly na trh uvedeny na jaře roku 2011, je verze 508 RXH ukázkou dalšího posunu ve vývoji modelové řady Peugeot. Jeho vzhled a specifické tvary ho řadí do světa luxusních allroadů. Vedle unikátního a vytříbeného stylu či zvýšené a rozšířené karoserie se robustní automobil odlišuje i svou neobvyklou světelnou identitou.
Exkluzivní charakter je zdůrazněn i specifickým barevným provedením interiéru nebo koženým čalouněním Alcantara s měděnými dekorativními prvky.
Nabídnout hybridní pohon HYbrid4, který kombinuje dieselový a elektrický motor, ve spojení s modelem 508 RXH, se zdá být ideální volba. Z pohledu výkonnosti může ve fázích zrychlení model 508 RXH využívat vzájemně se doplňujících výkonů spalovacího a elektrického motoru a dosáhnout tak okamžitého navýšení výkonu (funkce boost ve sportovním režimu). Maximální kombinovaný výkon tedy může být až 147 kW (200 k): k výkonu motoru 2.0 HDi FAP 120 kW (163 k) se přidává maximální nárazový výkon elektrického motoru (27 kW, tedy 37 k). Točivý moment přenášený vznětovým motorem na přední nápravu je 300 Nm, elektrický motor dodává na zadní nápravu 200 Nm. Maximální kumulovaná hodnota při nízké rychlosti je 450 Nm, což řidiči dává jistotu spolehlivé mobility za všech okolností, tedy i na sněhu nebo na nezpevněných cestách.
Nabídkou 100% elektrického režimu, který je ideální pro jízdu v městském provozu a snižuje kombinovanou spotřebu paliva na méně než 4,2 l/100 km.
Peugeot má rozchod rozšířený o 40 mm a je o 50 mm vyšší. Designéři použili hliníkové disky 18’’ (model Archipel), které jsou u této úrovně výjimečné, a mohli tak navrhnout i velice tenká kola s vnitřním průměrem, který se oproti tradičním ráfkům zvětšil o 10 mm.
Dobrodružný charakter podtrhuje spodní část karoserie v jemně lesklé šedé barvě – pás probíhá od předního nárazníku, přes oblouky nad koly, pod dveřními prahy až k zadnímu nárazníku.
Přední maska se přizpůsobuje širší a vyšší siluetě vozu a ve spodní části se zvětšuje. Denní LED světla ve třech řadách jsou jasně rozpoznatelná ve dne i v noci. Unikátní vizuální identitu mohou doplnit originální směrová světla, které tvoří 7 elektroluminiscenčních LED diod.
V celém interiéru je použité bílé podsvícení (přístrojová deska, ukazatele a další osvětlené zóny ve voze), které dokládá péči o kvalitu zpracování každého detailu v interiéru vozu.
Po vzoru interiéru vozu byl i zavazadlový prostor navržen s veškerou péčí o kvalitu a detail. Jeho objem je 423 l pod kryt a díky pravidelnému tvaru, víku s pohonem i prostoru pod podlahou (11 litrů) je zavazadlový prostor snadno přístupný a dobře využitelný
Model 508 RXH je nabízen pouze v jedné úrovni výbavy, která odpovídá jeho technologické vyspělosti a zařazení do vyšší třídy. Kromě bohaté základní výbavy (bezklíčový přístup do vozu a nastartování motoru, elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, hliníková kola 18“, prosklená panoramatická střecha, zatmavená vrstvená skla s akustickou úpravou v bočních oknech, audio a navigační systém WIP Nav Plus, atd.) dbá i o zajištění vysoké míry komfortu pro řidiče i ostatní cestujících (čtyřzónová klimatizace, masážní sedadlo řidiče v bederní oblasti s elektrickým ovládáním, nastavení délky sedáku u sedadla řidiče a spolujezdce a vrstvená skla s akustickou úpravou v zadních bočních oknech, atd.) Komfort na palubě vychází i z vynikajících jízdních vlastností: přední náprava pseudo McPherson a zadní víceramenná náprava speciálně upravená pro technologii HYbrid4.
JL, 29.9.2011
Exkluzivní charakter je zdůrazněn i specifickým barevným provedením interiéru nebo koženým čalouněním Alcantara s měděnými dekorativními prvky.
Nabídnout hybridní pohon HYbrid4, který kombinuje dieselový a elektrický motor, ve spojení s modelem 508 RXH, se zdá být ideální volba. Z pohledu výkonnosti může ve fázích zrychlení model 508 RXH využívat vzájemně se doplňujících výkonů spalovacího a elektrického motoru a dosáhnout tak okamžitého navýšení výkonu (funkce boost ve sportovním režimu). Maximální kombinovaný výkon tedy může být až 147 kW (200 k): k výkonu motoru 2.0 HDi FAP 120 kW (163 k) se přidává maximální nárazový výkon elektrického motoru (27 kW, tedy 37 k). Točivý moment přenášený vznětovým motorem na přední nápravu je 300 Nm, elektrický motor dodává na zadní nápravu 200 Nm. Maximální kumulovaná hodnota při nízké rychlosti je 450 Nm, což řidiči dává jistotu spolehlivé mobility za všech okolností, tedy i na sněhu nebo na nezpevněných cestách.
Nabídkou 100% elektrického režimu, který je ideální pro jízdu v městském provozu a snižuje kombinovanou spotřebu paliva na méně než 4,2 l/100 km.
Peugeot má rozchod rozšířený o 40 mm a je o 50 mm vyšší. Designéři použili hliníkové disky 18’’ (model Archipel), které jsou u této úrovně výjimečné, a mohli tak navrhnout i velice tenká kola s vnitřním průměrem, který se oproti tradičním ráfkům zvětšil o 10 mm.
Dobrodružný charakter podtrhuje spodní část karoserie v jemně lesklé šedé barvě – pás probíhá od předního nárazníku, přes oblouky nad koly, pod dveřními prahy až k zadnímu nárazníku.
Přední maska se přizpůsobuje širší a vyšší siluetě vozu a ve spodní části se zvětšuje. Denní LED světla ve třech řadách jsou jasně rozpoznatelná ve dne i v noci. Unikátní vizuální identitu mohou doplnit originální směrová světla, které tvoří 7 elektroluminiscenčních LED diod.
V celém interiéru je použité bílé podsvícení (přístrojová deska, ukazatele a další osvětlené zóny ve voze), které dokládá péči o kvalitu zpracování každého detailu v interiéru vozu.
Po vzoru interiéru vozu byl i zavazadlový prostor navržen s veškerou péčí o kvalitu a detail. Jeho objem je 423 l pod kryt a díky pravidelnému tvaru, víku s pohonem i prostoru pod podlahou (11 litrů) je zavazadlový prostor snadno přístupný a dobře využitelný
Model 508 RXH je nabízen pouze v jedné úrovni výbavy, která odpovídá jeho technologické vyspělosti a zařazení do vyšší třídy. Kromě bohaté základní výbavy (bezklíčový přístup do vozu a nastartování motoru, elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, hliníková kola 18“, prosklená panoramatická střecha, zatmavená vrstvená skla s akustickou úpravou v bočních oknech, audio a navigační systém WIP Nav Plus, atd.) dbá i o zajištění vysoké míry komfortu pro řidiče i ostatní cestujících (čtyřzónová klimatizace, masážní sedadlo řidiče v bederní oblasti s elektrickým ovládáním, nastavení délky sedáku u sedadla řidiče a spolujezdce a vrstvená skla s akustickou úpravou v zadních bočních oknech, atd.) Komfort na palubě vychází i z vynikajících jízdních vlastností: přední náprava pseudo McPherson a zadní víceramenná náprava speciálně upravená pro technologii HYbrid4.
JL, 29.9.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout