Peugeot Landtrek rozšiřuje nabídku pikapů
Peugeot Landtrek, uvedený na trh v roce 2020, je dědicem dlouhé historie vozů Peugeot pick-up, od modelu Peugeot 202 z roku 1938, přes Peugeot 404 z 60. let po Peugeot 504 ze 70. let.
Peugeot Landtrek je součástí segmentu jednotunových pick-upů, kterých se celosvětově prodá 2,5 milionu kusů ročně. Prodává se přibližně ve 40 zemích, a to v Africe, na Blízkém východě a v Jižní Americe.
Nabízí novou vertikální mřížku chladiče, je osazena sofistikovanými LED světlomety pro denní svícení ve tvaru ikonických drápů značky. Spodní část nárazníku je zesílená a jsou do ní zakomponovány nové leskle černé rámečky mlhových světlometů. Design zadních dveří zavazadlového prostoru mezi LED světly s 3D efektem byl modernizován. Rozměry nového vozu: délka činí 533 cm u verze s dvojitou kabinou a 539 cm u verze s jednoduchou kabinou, to vše při šířce 192 cm.
V interiéru vozu jsou nejvýraznějšími prvky velkorysá konzola a velký centrální 10" HD dotykový displej. Ten je obohacen o widgety, které nabízejí optimalizovaný uživatelský zážitek a poskytují přímý a intuitivní přístup k systému infotainmentu. Kompatibilita s Apple CarPlay/Android Auto je navíc nyní bezdrátová. Pod centrálním displejem se nacházejí známé „klavírní klávesy“, které umožňují rychlý přístup k základním funkcím. K většímu potěšení z jízdy a efektivitě přispívá i nový 7" digitální přístrojový panel a volant.
Emotion: pohodlí a efektivita
Vpředu si můžete vybrat mezi dvěma samostatnými sedadly a třímístnou lavicí Multiflex. Prostřední opěradlo lze sklopit a vytvořit tak loketní opěrku / pracovní stolek, nebo lze po sklopení středového i bočního pravého opěradla naložit objemné předměty o hmotnosti až 75 kg.
Modularita zadní lavice u verze s dvojitou kabinou je v segmentu jednotunových pick-upů jedinečná, sklopné opěradlo poskytuje možnost dělení v poměru 60/40 nebo 100 %. Po sklopení mohou opěradla nést další náklad.
Nový Peugeot Landtrek nabízí 60 různých doplňků, které efektivně přizpůsobí jakémukoliv použití: tepelně tvarovaná ochrana korby, prosklená pevná střecha, chromovaný ochranný střešní oblouk, podlahové rohože, stupátka atd.
technologie pro větší výkon
Nový 2,2litrový dieselový Multijet o výkonu 200 k a 450 Nm točivého momentu lze kombinovat s novou osmistupňovou automatickou převodovkou ZF EAT8. Ta je vybavena elektronickým ovládáním pro snadnější volbu převodových stupňů a efektivní řízení točivého momentu motoru. U tohoto nového motoru je k dispozici také šestistupňová manuální převodovka.
Multijet doplňuje nabídku zahrnující dieselový motor o objemu 1,9 litru s výkonem 150 k a točivým momentem 350 Nm (v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou) a benzínový motor o objemu 2,4 litru motor o objemu 1,9 litru a točivým momentem 320 Nm (se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou).
Peugeot Landtrek Diesel Multijet 2,2 l o výkonu 200 k je vybaven novým systémem stálého pohonu všech kol. Nabízí čtyři jízdní režimy, které se přizpůsobí všem typům terénu: Normal, Sport, Sníh a Písek.
Pro optimální jízdní komfort je vybaven elektrickým posilovačem řízení a elektrickou parkovací brzdou. Jízdu v terénu usnadňuje speciální oddíl na centrálním displeji, který zobrazuje informace o stavu převodovky a diferenciálu, jízdním režimu, náklonu vozidla atd.
Bezpečnostní výbava byla rozšířena o systém automatického nouzového brzdění, adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a o systém sledování mrtvého úhlu. Zadní brzdy používají kotouče namísto bubnů.
Nové vozy Peugeot Landtrek vybavené ostatními motory si zachovávají velkorysou výbavu, která zahrnuje mechanickou převodovku 4×2 nebo 4×4 s krátkými převodovými poměry, ESP, protiskluzový systém, výstrahu při opuštění jízdního pruhu, asistenční systém pro jízdu s přívěsem atd.
Vůz může být vybaven jednou až čtyřmi kamerami pro usnadnění manévrování ve městě i mimo něj. Off-road kamera (ve zpětném zrcátku spolujezdce) a 360° panoramatický výhled poskytují řidiči podporu při překonávání překážek nebo projíždění úzkých cest.
Nový Peugeot Landtrek je k dispozici s mechanickou převodovkou 4×2, 4×4 nebo AWD s krátkými převodovými poměry. U převodovky 4×4 nebo AWD je zadní diferenciál opatřen systémem eLocker s automatickým rozpojením, který zajišťuje vyšší trakci v případě, kdy se některé kolo protáčí.
S převodovkou 4×4 nebo AWD si nový Peugeot Landtrek poradí i v těch nejnáročnějších podmínkách:
brodivost: 600 mm
přední nájezdový úhel: 29° nebo 30°
zadní nájezdový úhel: 27° nebo 26°
přechodový úhel: 25°
světlá výška: minimálně 214 mm (16" kola) nebo až 235 mm (17"/18" kola).
Díky příchodu nového 2,2litrového dieselového motoru Multijet o výkonu 200 k má nyní nový Peugeot Landtrek přípustnou hmotnost přívěsu až 3 500 kg a užitečnou hmotnost až 1 400 kg. U ostatních motorů zůstává maximální přípustná hmotnost přívěsu 3 000 kg.
Všechny vozy Peugeot Landtrek si zachovávají nejprostornější nákladový prostor v segmentu s šířkou mezi podběhy kol 122 cm. V provedení s dvojitou kabinou pojme 2 europalety (nákladový prostor 163 cm × 160 cm × 500 mm) a v provedení s jednoduchou kabinou 3 europalety (nákladový prostor 243 cm × 160 cm × 500 mm).
Peugeot 7.12.2024
Nabízí novou vertikální mřížku chladiče, je osazena sofistikovanými LED světlomety pro denní svícení ve tvaru ikonických drápů značky. Spodní část nárazníku je zesílená a jsou do ní zakomponovány nové leskle černé rámečky mlhových světlometů. Design zadních dveří zavazadlového prostoru mezi LED světly s 3D efektem byl modernizován. Rozměry nového vozu: délka činí 533 cm u verze s dvojitou kabinou a 539 cm u verze s jednoduchou kabinou, to vše při šířce 192 cm.
V interiéru vozu jsou nejvýraznějšími prvky velkorysá konzola a velký centrální 10" HD dotykový displej. Ten je obohacen o widgety, které nabízejí optimalizovaný uživatelský zážitek a poskytují přímý a intuitivní přístup k systému infotainmentu. Kompatibilita s Apple CarPlay/Android Auto je navíc nyní bezdrátová. Pod centrálním displejem se nacházejí známé „klavírní klávesy“, které umožňují rychlý přístup k základním funkcím. K většímu potěšení z jízdy a efektivitě přispívá i nový 7" digitální přístrojový panel a volant.
Emotion: pohodlí a efektivita
Vpředu si můžete vybrat mezi dvěma samostatnými sedadly a třímístnou lavicí Multiflex. Prostřední opěradlo lze sklopit a vytvořit tak loketní opěrku / pracovní stolek, nebo lze po sklopení středového i bočního pravého opěradla naložit objemné předměty o hmotnosti až 75 kg.
Modularita zadní lavice u verze s dvojitou kabinou je v segmentu jednotunových pick-upů jedinečná, sklopné opěradlo poskytuje možnost dělení v poměru 60/40 nebo 100 %. Po sklopení mohou opěradla nést další náklad.
Nový Peugeot Landtrek nabízí 60 různých doplňků, které efektivně přizpůsobí jakémukoliv použití: tepelně tvarovaná ochrana korby, prosklená pevná střecha, chromovaný ochranný střešní oblouk, podlahové rohože, stupátka atd.
technologie pro větší výkon
Nový 2,2litrový dieselový Multijet o výkonu 200 k a 450 Nm točivého momentu lze kombinovat s novou osmistupňovou automatickou převodovkou ZF EAT8. Ta je vybavena elektronickým ovládáním pro snadnější volbu převodových stupňů a efektivní řízení točivého momentu motoru. U tohoto nového motoru je k dispozici také šestistupňová manuální převodovka.
Multijet doplňuje nabídku zahrnující dieselový motor o objemu 1,9 litru s výkonem 150 k a točivým momentem 350 Nm (v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou) a benzínový motor o objemu 2,4 litru motor o objemu 1,9 litru a točivým momentem 320 Nm (se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou).
Peugeot Landtrek Diesel Multijet 2,2 l o výkonu 200 k je vybaven novým systémem stálého pohonu všech kol. Nabízí čtyři jízdní režimy, které se přizpůsobí všem typům terénu: Normal, Sport, Sníh a Písek.
Pro optimální jízdní komfort je vybaven elektrickým posilovačem řízení a elektrickou parkovací brzdou. Jízdu v terénu usnadňuje speciální oddíl na centrálním displeji, který zobrazuje informace o stavu převodovky a diferenciálu, jízdním režimu, náklonu vozidla atd.
Bezpečnostní výbava byla rozšířena o systém automatického nouzového brzdění, adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a o systém sledování mrtvého úhlu. Zadní brzdy používají kotouče namísto bubnů.
Nové vozy Peugeot Landtrek vybavené ostatními motory si zachovávají velkorysou výbavu, která zahrnuje mechanickou převodovku 4×2 nebo 4×4 s krátkými převodovými poměry, ESP, protiskluzový systém, výstrahu při opuštění jízdního pruhu, asistenční systém pro jízdu s přívěsem atd.
Vůz může být vybaven jednou až čtyřmi kamerami pro usnadnění manévrování ve městě i mimo něj. Off-road kamera (ve zpětném zrcátku spolujezdce) a 360° panoramatický výhled poskytují řidiči podporu při překonávání překážek nebo projíždění úzkých cest.
Nový Peugeot Landtrek je k dispozici s mechanickou převodovkou 4×2, 4×4 nebo AWD s krátkými převodovými poměry. U převodovky 4×4 nebo AWD je zadní diferenciál opatřen systémem eLocker s automatickým rozpojením, který zajišťuje vyšší trakci v případě, kdy se některé kolo protáčí.
S převodovkou 4×4 nebo AWD si nový Peugeot Landtrek poradí i v těch nejnáročnějších podmínkách:
brodivost: 600 mm
přední nájezdový úhel: 29° nebo 30°
zadní nájezdový úhel: 27° nebo 26°
přechodový úhel: 25°
světlá výška: minimálně 214 mm (16" kola) nebo až 235 mm (17"/18" kola).
Díky příchodu nového 2,2litrového dieselového motoru Multijet o výkonu 200 k má nyní nový Peugeot Landtrek přípustnou hmotnost přívěsu až 3 500 kg a užitečnou hmotnost až 1 400 kg. U ostatních motorů zůstává maximální přípustná hmotnost přívěsu 3 000 kg.
Všechny vozy Peugeot Landtrek si zachovávají nejprostornější nákladový prostor v segmentu s šířkou mezi podběhy kol 122 cm. V provedení s dvojitou kabinou pojme 2 europalety (nákladový prostor 163 cm × 160 cm × 500 mm) a v provedení s jednoduchou kabinou 3 europalety (nákladový prostor 243 cm × 160 cm × 500 mm).
Peugeot 7.12.2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout