Peugeot Partner - modernější styl a nové technologie
Nový Partner, který je k dispozici ve dvou různých délkách, modernizuje v souladu s novou image značky svůj styl a využívá motorů e-HDi, aby si zajistil v segmentu dodávek technologický předstih.
Dodávka Partner je prvním vozem mezi automobily pro profesionální zákazníky, který používá nové stylistické prvky Peugeot. Nová image značky nyní proniká i do lehkých užitkových vozů. Výsledkem je nová příď, tvar světlometů, zpětná zrcátka i logo nebo mlhovky s funkcí přídavného osvětlení do zatáčky. Naopak černé díly posilují robustní vzhled. V zadní části je u vozů s vyklápěcím víkem zavazadlového prostoru použito kouřové sklo.
Nový Partner je nabízen s pěti motory Euro 5 poslední generace (z toho jsou čtyři vznětové). Mikrohybridní technologie e-HDi (Stop & Start poslední generace) posouvá dodávku do čela segmentu z hlediska šetrného přístupu k životnímu prostředí, neboť jeho emise dosahují v segmentu rekordně nízkých hodnot (verze L1, kombinovaná spotřeba):
Je důležité zdůraznit, že rekordní spotřeba 4,1 l/100 km u verze 1.6 e-HDi/90 k se týká standardní verze určené pro běžný prodej.
Styl a technologie posilují uznávané vlastnosti a funkce vozu, jako je příkladná modularita, verze se 3 místy vpředu, velká kapacita nákladového prostoru, dynamické a bezpečné chování vozu.
Partner je k dispozici ve dvou délkách (L1: 438 cm nebo L2: 463 cm) a nabízí jeden z největších objemů nákladového prostoru v segmentu dodávek. Verze L1 má kapacitu 3,3 m³ při užitečné hmotnosti 625 nebo 850 kg a užitečné délce 180 cm. Dlouhá verze L2 poskytuje objem 3,7 m³, užitečnou hmotnost 750 kg a užitečnou délku 205 cm.
V obou případech umožňuje délka spojená s šířkou u podběhů kol 123 cm naložit do vozu dvě europalety (120 x 80 cm). Do zadní části je přístup bočními posuvnými dveřmi nebo přes zadní dvoukřídlé dveře.
Díky tomuto v segmentu dodávek ojedinělému prvku výbavy se do přední části vozu vejdou tři osoby. Lavice Multi-Flex je zčásti sklopná, díky čemuž se užitečná délka prodlouží u verze L1 na 300 cm a u verze L2 na 325 cm. Může se pak využít celý prostor od zadních dveří až po příčnou stěnu pod palubní deskou. Užitečný objem se zvýší o 400 litrů, u verze L1 dosahuje 3,7 m³ a u verze L2 4,1 m³.
Bezpečné a účinné jízdní vlastnosti
V případě čelního nárazu jsou cestující chráněni třemi absorpčními kanály: spodním, středním a horním, které mají za úkol postupně absorbovat energii nárazu a rozložit ji dopředu i dozadu. K dispozici je elektronický systém kontroly stability ESP a vůz může být vybaven až 4 airbagy.
Vedle tempomatu a variabilního omezovače rychlosti je u motorů HDi k dispozici za příplatek i fixní omezovač rychlosti. V prodejně ho lze nastavit dle přání zákazníka, k dispozici jsou 4 různé rychlosti (90, 100, 110 nebo 130 km/h).
Lepší pohyblivost s Grip Control
Systém Grip Control zlepšuje jízdu na silnicích se zhoršenou přilnavostí. Díky individuálnímu řízení prokluzování kol a 4 režimům řízení dle typu povrchu (písek, sníh, bláto, standard), které se volí ovladačem na čelní straně palubní desky, a díky vhodným pneumatikám, dodávány společně s tímto systémem, se zvyšuje uživatelská hodnota Partnera Tepee.
Pro jízdu v nerovném terénu může být Partner vybaven místo systému Grip Control paketem Stavba, který zahrnuje o 10 mm větší světlou výšku vozu a pneumatiky specifických rozměrů (195/70 R15). Podvozek chrání ochranný plech pod motorem.
Vůz disponuje mj. zadním parkovacím asistentem, samočinným rozsvěcováním světel, elektricky sklopnými vyhřívanými zrcátky, atd. Zákazníci si mohou upravit Partner podle vlastních potřeb: jde např. o tažná zařízení a protiskluzový dřevěný povrch pro optimální ochranu nákladového prostoru.
JL, 2.4.2012
Nový Partner je nabízen s pěti motory Euro 5 poslední generace (z toho jsou čtyři vznětové). Mikrohybridní technologie e-HDi (Stop & Start poslední generace) posouvá dodávku do čela segmentu z hlediska šetrného přístupu k životnímu prostředí, neboť jeho emise dosahují v segmentu rekordně nízkých hodnot (verze L1, kombinovaná spotřeba):
1.6 l Vti | 72 kW (98 k) | BVM5 |
1.6 l HDi | 55 kW (75 k) | BVM5 |
1.6 l HDi | 66 kW (90 k) | BVM5 |
1.6 l e-HDi | 66 kW (90 k) | BVM5 |
1.6 l e-HDi | 66 kW (90 k) | BMP6 |
Je důležité zdůraznit, že rekordní spotřeba 4,1 l/100 km u verze 1.6 e-HDi/90 k se týká standardní verze určené pro běžný prodej.
Styl a technologie posilují uznávané vlastnosti a funkce vozu, jako je příkladná modularita, verze se 3 místy vpředu, velká kapacita nákladového prostoru, dynamické a bezpečné chování vozu.
Partner je k dispozici ve dvou délkách (L1: 438 cm nebo L2: 463 cm) a nabízí jeden z největších objemů nákladového prostoru v segmentu dodávek. Verze L1 má kapacitu 3,3 m³ při užitečné hmotnosti 625 nebo 850 kg a užitečné délce 180 cm. Dlouhá verze L2 poskytuje objem 3,7 m³, užitečnou hmotnost 750 kg a užitečnou délku 205 cm.
V obou případech umožňuje délka spojená s šířkou u podběhů kol 123 cm naložit do vozu dvě europalety (120 x 80 cm). Do zadní části je přístup bočními posuvnými dveřmi nebo přes zadní dvoukřídlé dveře.
Díky tomuto v segmentu dodávek ojedinělému prvku výbavy se do přední části vozu vejdou tři osoby. Lavice Multi-Flex je zčásti sklopná, díky čemuž se užitečná délka prodlouží u verze L1 na 300 cm a u verze L2 na 325 cm. Může se pak využít celý prostor od zadních dveří až po příčnou stěnu pod palubní deskou. Užitečný objem se zvýší o 400 litrů, u verze L1 dosahuje 3,7 m³ a u verze L2 4,1 m³.
Bezpečné a účinné jízdní vlastnosti
V případě čelního nárazu jsou cestující chráněni třemi absorpčními kanály: spodním, středním a horním, které mají za úkol postupně absorbovat energii nárazu a rozložit ji dopředu i dozadu. K dispozici je elektronický systém kontroly stability ESP a vůz může být vybaven až 4 airbagy.
Vedle tempomatu a variabilního omezovače rychlosti je u motorů HDi k dispozici za příplatek i fixní omezovač rychlosti. V prodejně ho lze nastavit dle přání zákazníka, k dispozici jsou 4 různé rychlosti (90, 100, 110 nebo 130 km/h).
Lepší pohyblivost s Grip Control
Systém Grip Control zlepšuje jízdu na silnicích se zhoršenou přilnavostí. Díky individuálnímu řízení prokluzování kol a 4 režimům řízení dle typu povrchu (písek, sníh, bláto, standard), které se volí ovladačem na čelní straně palubní desky, a díky vhodným pneumatikám, dodávány společně s tímto systémem, se zvyšuje uživatelská hodnota Partnera Tepee.
Pro jízdu v nerovném terénu může být Partner vybaven místo systému Grip Control paketem Stavba, který zahrnuje o 10 mm větší světlou výšku vozu a pneumatiky specifických rozměrů (195/70 R15). Podvozek chrání ochranný plech pod motorem.
Vůz disponuje mj. zadním parkovacím asistentem, samočinným rozsvěcováním světel, elektricky sklopnými vyhřívanými zrcátky, atd. Zákazníci si mohou upravit Partner podle vlastních potřeb: jde např. o tažná zařízení a protiskluzový dřevěný povrch pro optimální ochranu nákladového prostoru.
JL, 2.4.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout