Peugeot na Ženevském autosalonu
Na Ženevském autosalonu odhalí Peugeot v pěti světových premiérách trumfy své produktové ofenzívy pro rok 2012. Nejvýraznější novinkou je model 208, dále tři dieselové hybridní modely s technologií HYbrid4.
Na autosalonu budou mít návštěvníci příležitost prohlédnout si třicet sériových vozů a konceptů značky Peugeot. Mezi vystavenými exponáty nebude chybět ani deset vozů Peugeot 208. Vozů Peugeot, jejichž název začínal číslem „2“, se v průběhu posledních 30 let vyrobilo více než 15 milionů
Z pohledu architektury kombinuje kompaktnost (délka 396 cm), nižší hmotnost (průměrně o 110 kg méně oproti 207) a větší prostornost. Ergonomii charakterizuje přepracované místo řidiče, intuitivní připojení velkého dotykového displeje a elegantní atmosféra interiéru. Z pohledu ohleduplnosti k životnímu prostředí a řadou deseti výkonných a úsporných motorů včetně rozšířené nabídky e-HDi a prvních zástupců nové generace tříválcových benzínových motorů. Model 208 se na trh dostane na evropský trh v prvních jarních dnech.
Současně s premiérou modelu 208 se představí dva koncepty, které jsou jasným výrazem posunu značky směrem k luxusnějším kategoriím ve světě superkompaktů.
Oba koncepty, vytvořené na základě třídveřové 208 ukazují, jaký generační skok vůz 208 udělal. XY Concept je určen pro obyvatele měst, kteří ocení odlišnost a eleganci, zatímco GTi Concept oživuje legendu.
Technologie HYbrid4
Peugeot také pokračuje ve snižování emisí CO2: průměrné emise byly v roce 2011 jen 129 g/km, tzn. pod hranicí 130 g/km, kterou Evropská komise stanovila pro rok 2015. Hlavním technologickým náskokem je dieselová hybridní technologie HYbrid4. Peugeot nabízí s pohonem HYbrid4 motory s naprosto výjimečnými výkony z hlediska emisí a výkonů.
Díky hybridizaci vznětového motoru 2.0 HDi FAP 163 k pohánějícím přední kola a elektrického motoru s výkonem 37 k zabudovaným do zadní nápravy se podařilo zajistit jak nové pocity při řízení – díky pohonu 4x4, maximálnímu výkonu 200k, režimu ZEV (nulové emise) – tak spotřebu o 35 % nižší než u vozu s klasickým motorem srovnatelného výkonu.
V Ženevě budou vystaveny tři modely ilustrující univerzálnost využití pohonu HYbrid4:
•3008 HYbrid4, první hybridní dieselový vůz na světě
•U modelu 508 RXH, který se dostane na trh za několik týdnů, se spojuje hybridní diesel a výrazný vzhled pro výslednou originální vizi světa all-road a vylepšené jízdní vlastnosti.
•Sedan 508 HYbrid4, představený v Ženevě ve světové premiéře, bude k dispozici v létě 2012.
Model 4008
Model, který se na Ženevském autosalonu představuje ve světové premiéře, symbolizuje jak požadavky na vývoj značky směrem k luxusnějším kategoriím, tak na její internacionalizaci. Jde o výsledek spolupráce PSA Peugeot Citroën a Mitsubishi. Jsou použity nové stylistické principy, dobrodružný charakter vozu je zdůrazněn vertikálním designem masky chladiče, ochranou prahu karoserie a ozdobnými lištami kolem výrazně vykrojených okrajů blatníků.
Interiér, jehož kvalitu zvyšuje i volba materiálů, bohatost výbavy a prosklená panoramatická střecha, nabízí posádce exkluzivní atmosféru.
Kompaktnost vozu (délka: 434 cm) zajišťuje velmi dobrou manévrovatelnost a díky prostornosti jde o víceúčelový vůz vhodný pro každodenní provoz i pro volný čas. Všechny 4 motorizace (2 vznětové a 2 zážehové) budou spojeny s pohonem 4x4 s elektronickým ovládáním.
JL, 21.2.2012
Z pohledu architektury kombinuje kompaktnost (délka 396 cm), nižší hmotnost (průměrně o 110 kg méně oproti 207) a větší prostornost. Ergonomii charakterizuje přepracované místo řidiče, intuitivní připojení velkého dotykového displeje a elegantní atmosféra interiéru. Z pohledu ohleduplnosti k životnímu prostředí a řadou deseti výkonných a úsporných motorů včetně rozšířené nabídky e-HDi a prvních zástupců nové generace tříválcových benzínových motorů. Model 208 se na trh dostane na evropský trh v prvních jarních dnech.
Současně s premiérou modelu 208 se představí dva koncepty, které jsou jasným výrazem posunu značky směrem k luxusnějším kategoriím ve světě superkompaktů.
Oba koncepty, vytvořené na základě třídveřové 208 ukazují, jaký generační skok vůz 208 udělal. XY Concept je určen pro obyvatele měst, kteří ocení odlišnost a eleganci, zatímco GTi Concept oživuje legendu.
Technologie HYbrid4
Peugeot také pokračuje ve snižování emisí CO2: průměrné emise byly v roce 2011 jen 129 g/km, tzn. pod hranicí 130 g/km, kterou Evropská komise stanovila pro rok 2015. Hlavním technologickým náskokem je dieselová hybridní technologie HYbrid4. Peugeot nabízí s pohonem HYbrid4 motory s naprosto výjimečnými výkony z hlediska emisí a výkonů.
Díky hybridizaci vznětového motoru 2.0 HDi FAP 163 k pohánějícím přední kola a elektrického motoru s výkonem 37 k zabudovaným do zadní nápravy se podařilo zajistit jak nové pocity při řízení – díky pohonu 4x4, maximálnímu výkonu 200k, režimu ZEV (nulové emise) – tak spotřebu o 35 % nižší než u vozu s klasickým motorem srovnatelného výkonu.
V Ženevě budou vystaveny tři modely ilustrující univerzálnost využití pohonu HYbrid4:
•3008 HYbrid4, první hybridní dieselový vůz na světě
•U modelu 508 RXH, který se dostane na trh za několik týdnů, se spojuje hybridní diesel a výrazný vzhled pro výslednou originální vizi světa all-road a vylepšené jízdní vlastnosti.
•Sedan 508 HYbrid4, představený v Ženevě ve světové premiéře, bude k dispozici v létě 2012.
Model 4008
Model, který se na Ženevském autosalonu představuje ve světové premiéře, symbolizuje jak požadavky na vývoj značky směrem k luxusnějším kategoriím, tak na její internacionalizaci. Jde o výsledek spolupráce PSA Peugeot Citroën a Mitsubishi. Jsou použity nové stylistické principy, dobrodružný charakter vozu je zdůrazněn vertikálním designem masky chladiče, ochranou prahu karoserie a ozdobnými lištami kolem výrazně vykrojených okrajů blatníků.
Interiér, jehož kvalitu zvyšuje i volba materiálů, bohatost výbavy a prosklená panoramatická střecha, nabízí posádce exkluzivní atmosféru.
Kompaktnost vozu (délka: 434 cm) zajišťuje velmi dobrou manévrovatelnost a díky prostornosti jde o víceúčelový vůz vhodný pro každodenní provoz i pro volný čas. Všechny 4 motorizace (2 vznětové a 2 zážehové) budou spojeny s pohonem 4x4 s elektronickým ovládáním.
JL, 21.2.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout