Ultima CanAm v expozici Constructu
Společnost Construct pečlivě sleduje také nejnovější trendy v automobilovém průmyslu a jeho vývoji. Oceňuje funkčně dokonalá řešení stejně jako nejprogresivnější proudy ve vývoji technologií a designování automobilů.
Proto také příznivcům nejmodernějších a nejrychlejších aut přiveze na brněnský autosalon skutečnou perlu – Ultima CanAm. Vozidlo, jehož základem je britský automobil Ultima CanAm, bylo postaveno na jaře 2007 na objednávku českého zákazníka a projekt realizovala česká firma Innotech International ve spolupráci s americkým partnerem.
Zadní kola automobilu pohání špičkový zážehový vidlicový osmiválec z modelu Corvette o objemu 7 litrů, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, ve spojení se šestistupňovou převodovkou. Maximální výkon motoru je přes 1000 koní s možností elektronické regulace za jízdy, maximální rychlost je zhruba 380 km/h.
Vozidlo jezdí na zakázkových kolech s centrálním uchycením a závodními pneumatikami (zadní o rozměru 345/30 ZR 19). K účinnému zpomalení slouží závodní šestipístkové brzdy průměru 380 mm na všech kolech.
Ambicí projektu je mimo jiné vytvořit nové světové rekordy v režimu 0 – 160 – 0 km/h a 0 – 320 – 0 km/h. Vůz bude k vidění na stánku společnosti Construct v pavilonu „V“.
JL, 17.5.2007
Zadní kola automobilu pohání špičkový zážehový vidlicový osmiválec z modelu Corvette o objemu 7 litrů, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, ve spojení se šestistupňovou převodovkou. Maximální výkon motoru je přes 1000 koní s možností elektronické regulace za jízdy, maximální rychlost je zhruba 380 km/h.
Vozidlo jezdí na zakázkových kolech s centrálním uchycením a závodními pneumatikami (zadní o rozměru 345/30 ZR 19). K účinnému zpomalení slouží závodní šestipístkové brzdy průměru 380 mm na všech kolech.
Ambicí projektu je mimo jiné vytvořit nové světové rekordy v režimu 0 – 160 – 0 km/h a 0 – 320 – 0 km/h. Vůz bude k vidění na stánku společnosti Construct v pavilonu „V“.
JL, 17.5.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout