Dacia Duster boduje u českých zákazníků
Dacia Duster si udržuje své silné postavení na českém automobilovém trhu a těší se velké oblibě. Nejoblíbenější verzí nového Dusteru v ČR byla verze Journey, která tvoří 40 % prodejů (období od 26. března do 30. října letošního roku). Další oblíbenou variantou je verze Extreme, na kterou připadá 38 % prodejů.
Dohromady tyto dvě varianty tvoří více než 75 % prodejů modelu New Duster, což svědčí o tom, že zákazníci dávají přednost verzím s vyšší výbavou.
Nejoblíbenější motorovou verzí nového modelu Duster tvoří benzínové varianty (4x2 a 4x4), které dohromady tvoří 55 % prodejů. Druhou nejoblíbenější motorovou variantou je ECO-G (kombinace spalování jak benzínu, tak LPG) s podílem 37 %. Pro hybridní variantu Hybrid 140 se rozhodlo již celkem 8 % zákazníků, to svědčí o zvýšeném zájmu o ekologičtější řešení.
Co se týče barev, zákazníci nejčastěji volí Dacii Duster v odstínech béžová Sandstone, šedá Schiste, nebo bílé barvě. Kdy kumulativní podíly zmíněných barev tvoří přibližně 60 % všech prodaných vozů, což podtrhuje univerzální a elegantní charakter modelu Duster. Následující velmi oblíbená barva modelu Duster je pro Dacii typická zelená Cédre, která tvoří 18 %.
Nový Duster s pohonem 4x4 si vybralo 35 % zákazníků, což ukazuje, že vůz oceňují i ti, kteří u vozu hledají funkčnost a všestrannost.
Nový Duster je v souladu s filozofií značky prostorný, robustní a praktický a vybavený osvědčenými technologiemi, tedy spolehlivý. Má vše, co potřebujete, a navíc skvěle vypadá. I proto zůstává mezi nejoblíbenějšími vozy SUV, které si individuální zákazníci na českém trhu vybírají.
Pozn.
* Výsledky za období od 26. března do konce října letošního roku.
Od svého uvedení na trh v roce 2010 si vůz Duster koupilo více než 2,5 milionu zákazníků. Od roku 2018 je jedním z nejprodávanějších SUV segmentu B v Evropě, a to díky vynikajícímu poměru ceny a výkonu. Třetí generace modelu Duster v této tradici pokračuje. Kvality modelu Duster dokonale splnily kritéria soutěže COTY, což mu umožnilo zařadit se do prestižního okruhu 7 finalistů soutěže Car of the Year 2025.
Dacia 27.11.2024
Nejoblíbenější motorovou verzí nového modelu Duster tvoří benzínové varianty (4x2 a 4x4), které dohromady tvoří 55 % prodejů. Druhou nejoblíbenější motorovou variantou je ECO-G (kombinace spalování jak benzínu, tak LPG) s podílem 37 %. Pro hybridní variantu Hybrid 140 se rozhodlo již celkem 8 % zákazníků, to svědčí o zvýšeném zájmu o ekologičtější řešení.
Co se týče barev, zákazníci nejčastěji volí Dacii Duster v odstínech béžová Sandstone, šedá Schiste, nebo bílé barvě. Kdy kumulativní podíly zmíněných barev tvoří přibližně 60 % všech prodaných vozů, což podtrhuje univerzální a elegantní charakter modelu Duster. Následující velmi oblíbená barva modelu Duster je pro Dacii typická zelená Cédre, která tvoří 18 %.
Nový Duster s pohonem 4x4 si vybralo 35 % zákazníků, což ukazuje, že vůz oceňují i ti, kteří u vozu hledají funkčnost a všestrannost.
Nový Duster je v souladu s filozofií značky prostorný, robustní a praktický a vybavený osvědčenými technologiemi, tedy spolehlivý. Má vše, co potřebujete, a navíc skvěle vypadá. I proto zůstává mezi nejoblíbenějšími vozy SUV, které si individuální zákazníci na českém trhu vybírají.
Pozn.
* Výsledky za období od 26. března do konce října letošního roku.
Od svého uvedení na trh v roce 2010 si vůz Duster koupilo více než 2,5 milionu zákazníků. Od roku 2018 je jedním z nejprodávanějších SUV segmentu B v Evropě, a to díky vynikajícímu poměru ceny a výkonu. Třetí generace modelu Duster v této tradici pokračuje. Kvality modelu Duster dokonale splnily kritéria soutěže COTY, což mu umožnilo zařadit se do prestižního okruhu 7 finalistů soutěže Car of the Year 2025.
Dacia 27.11.2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout