Peugeot - historie a budoucnost na Expo
Do 15. srpna připomíná Peugeot ve francouzském pavilonu na světové výstavě v Šanghaji výročí 200 let své existence s novou identitou, novým mezinárodním sloganem Motion & Emotion a prodejní dynamikou, s níž dosáhla historicky nejlepšího pololetí v rámci světových prodejů.
Minulost se odráží v její modernosti a prolíná se s životním rytmem Šanghaje, kde Peugeot prezentuje BB1 a zároveň uvádí divizi Peugeot Scooters v Číně
Návštěvníci světové výstavy se mohou seznámit s průkopnickými aktivitami značky v průběhu dvou století. Ale odvážný krok, který předurčil historii a osud Peugeotu, byl automobil. První vozidlo bylo vyrobeno a uvedeno na trh v roce 1889.
V těchto dobách pracovalo v továrnách Peugeotu v kraji Montbéliard 1100 zaměstnanců. Dnes, 121 let poté, je Peugeot značkou, která si uchovala svou nezávislost a stala se jedním z velkých výrobců automobilů, jejíž kumulovaná výroba překročila hranici 50 miliónů vozů. Součástí skupiny je 180 000 spolupracovníků po celém světě, z toho 15 000 v Číně.
V rámci expozice o ploše 180 m2 Peugeot demonstruje, že elektromobilita je zásadním bodem automobilové strategie značky, která uvede na trh koncem letošního roku elektrický vůz Peugeot i0n, si stále drží pozici automobilového konstruktéra s největším počtem prodaných elektrických vozů na světě. A vůz VLV, zapůjčený na světovou výstavu ze sbírek muzea Aventure Peugeot, je důkazem dlouhodobého působení v této oblasti.
Jako symbol elektromobility zítřka poslal Peugeot do Šanghaje model BB1, jehož přítomnost na výstavě je vyvrcholením evropského a světového turné tohoto výjimečného modelu. BB1, charakterizovaný jako « 2,50 m délky, 4 osoby = 100 % elektrický vůz a nulové emise », byl před výstavou v Šanghaji představen také veřejnosti ve Frankfurtu, Paříži, Londýně, Bruselu, Miláně, Madridu a Rio de Janeiru (v rámci Challenge Bibendum).
Čínské veřejnosti se Peugeot představuje jako čtvrtý evropský výrobce skútrů s roční produkcí více než 100 000 kusů. Model S57, skútr z konce 50. let, jehož vlastnosti vyzdvihovaly reklamní slogany « jako malé auto », je symbolem přirozené tendence Peugeot Scooters – vyrábět jednostopá vozidla s atributy automobilů. Budoucnost zítřka reprezentuje HYbrid3, skútr se 3 koly a hybridní technologií.
U příležitosti světové výstavy Peugeot oznámil, že od začátku roku 2011 uvede ve spolupráci se skupinou Quinqi svou modelovou řadu skútrů také na obrovském čínském trhu.
Návštěvníci světové výstavy se mohou seznámit s průkopnickými aktivitami značky v průběhu dvou století. Ale odvážný krok, který předurčil historii a osud Peugeotu, byl automobil. První vozidlo bylo vyrobeno a uvedeno na trh v roce 1889.
V těchto dobách pracovalo v továrnách Peugeotu v kraji Montbéliard 1100 zaměstnanců. Dnes, 121 let poté, je Peugeot značkou, která si uchovala svou nezávislost a stala se jedním z velkých výrobců automobilů, jejíž kumulovaná výroba překročila hranici 50 miliónů vozů. Součástí skupiny je 180 000 spolupracovníků po celém světě, z toho 15 000 v Číně.
V rámci expozice o ploše 180 m2 Peugeot demonstruje, že elektromobilita je zásadním bodem automobilové strategie značky, která uvede na trh koncem letošního roku elektrický vůz Peugeot i0n, si stále drží pozici automobilového konstruktéra s největším počtem prodaných elektrických vozů na světě. A vůz VLV, zapůjčený na světovou výstavu ze sbírek muzea Aventure Peugeot, je důkazem dlouhodobého působení v této oblasti.
Jako symbol elektromobility zítřka poslal Peugeot do Šanghaje model BB1, jehož přítomnost na výstavě je vyvrcholením evropského a světového turné tohoto výjimečného modelu. BB1, charakterizovaný jako « 2,50 m délky, 4 osoby = 100 % elektrický vůz a nulové emise », byl před výstavou v Šanghaji představen také veřejnosti ve Frankfurtu, Paříži, Londýně, Bruselu, Miláně, Madridu a Rio de Janeiru (v rámci Challenge Bibendum).
Čínské veřejnosti se Peugeot představuje jako čtvrtý evropský výrobce skútrů s roční produkcí více než 100 000 kusů. Model S57, skútr z konce 50. let, jehož vlastnosti vyzdvihovaly reklamní slogany « jako malé auto », je symbolem přirozené tendence Peugeot Scooters – vyrábět jednostopá vozidla s atributy automobilů. Budoucnost zítřka reprezentuje HYbrid3, skútr se 3 koly a hybridní technologií.
U příležitosti světové výstavy Peugeot oznámil, že od začátku roku 2011 uvede ve spolupráci se skupinou Quinqi svou modelovou řadu skútrů také na obrovském čínském trhu.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout