Škoda Fabia 4x4 by Milotec na prodej
Německou firmou Milotec Auto Extras upravená Škoda Fabia 4x4 by se klidně mohl stát postrachem mnohých sportovních automobilů. Pod její kapotou je ukryt zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi o objemu 1,8 litru, ale s výkonem 320 k, připravený firmou Oberscheider. Nyní je tento unikát na prodej.
Sílu 420 N.m převádí na všechna kola šestistupňová mechanická převodovka s krátkým sportovním odstupňováním, na přání může být vybavena ještě sekvenčním řazením. Samočinně připojitelný pohon zadních kol obstarává lamelová spojka Haldex.
S přídavnou řidící jednotkou si může řidič navolit sportovní program, s nímž se Fabia promění na hbitého a mrštného „draka“, který je připraven pokořit každého, kdo se mu postaví do cesty.
Z důvodu vysokého výkonu připravila firma Euro Tuning variabilně nastavitelný podvozek s pružicími vzpěrami McPherson a adaptivními tlumiči pérování Bilstein PSS9. Stisknutím tlačítka na přístrojové desce se tak může světlá výška vozu hydraulicky měnit v rozmezí 50 mm. Ke zkrocení „draka“ slouží brzdový systém Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm a čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Vzadu mají průměr 270 mm.
Z motoristického sportu si Milotec „vypůjčil“ dvoudílnou hliníkovou nádrž (55 litrů) chráněnou obalem z kompozitních uhlíkových materiálů, stejně jako anatomická sedadla a volant Sparco. Hliníkové ráfky Borbet 18x8,5 s pneumatikami Hankook RS2 „Semi-Slick“ (215/35) si vyžádaly rozšíření blatníků. Atraktivitu automobilu zvyšují velký přední spoiler a mohutné zadní křídlo.
Celá řada doplňků použitých na Škodě Fabia 4x4 pochází z výrobního programu firmy Milotec Auto Extras. Patří mezi ně například: dvojité světlomety (Technika DE), zadní svítilny Hella, sada pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlená hliníková rukojeť řadicí páky a různý dekor interiéru.
Kromě Škody Fabia 4x4 vystavuje Milotec v Essenu ještě Škodu Octavii RS první generace, ale s novou tváří a Škodu Octavii 4x4 Combi II. Všechny modely značky Škoda jsou obohaceny o bohatou škálu doplňků z programu firmy Milotec Auto-Extras. Informace o prodeji na info@milotec.de
Základní technické údaje
Motor
Zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi 1.8, elektronické vícebodové vstřikování, zvýšený výkon motoru O.CT-Tuning Oberscheider, turbodmychadlo K16, chladič plnícího vzduchu, nové upravené vedení plnícího vzduchu, nový systém výfukového potrubí, zadní tlumič výfuku Supersprint, dva sportovní katalizátory HJS, chladič oleje s přídavnou tepelnou regulací
výkon 245 kW/334 k, točivý moment 418 Nm, rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h – 5 s.
Hnací ústrojí
Hydraulicky ovládaná suchá kotoučová spojka, hliníkový setrvačník Fidanza (3,6 kg), lamelová spojka Sachs s kovokeramickým obložením, zesílený přítlačný mechanismus spojky Sachs
Převodovka
Plně synchronizovaná šestistupňová
Pohon všech kol
Lamelová spojka Haldex, alternativa:samosvorné diferenciály
Podvozek
Audi TT Quattro, přední a zadní nezávislé zavěšení kol McPherson, variabilní stavitelný odklon předních a zadních kol, tlumiče Bilstein PSS9 s adaptivním tlumením na obou osách; výškově stavitelné pružiny, hydraulický systém pro změnu světlé výšky vozu HSV (+50 mm, ovládání tlačítkem na palubní desce), duralové chrániče spodních dílů hnacího ústrojí, přídavný rám zadní nápravy
Brzdy
Hydraulické dvouokruhové brzdy, diagonalně propojené s podtlakovým posilovačem, odpojitelný ABS-System, kotouče s vnitřním odvětráním, přední systém Brembo, průměr kotouče 320 mm, čtyřpístové třmeny; zadní seriové třmeny, kotouče 270 mm, mechanická ruční brzda zadních kol; alternativní přední kotouče 360 mm, zadní 320 mm
Disky a pneumatiky
Disky Borbet 8,5J x 18, ET 35, pneumatiky Hankook RS2-„Semi-Slicks“ (215/35ZR18) se schválením pro běžný provoz; alternativně Uniroyal Rain Sport 1 (215/35ZR18)
Palivová nádrž
Hliníková dvoudílná palivová nádrž s ochranným pláštěm z kompozitního uhlíkového vlákna: System Racing
Karosérie
Přední a zadní spoiler, rozšíření blatníků přizpůsobené podvozku TT, WRC zadní křídlo, dvojité přední bodové světlomety se spoty Hella, baterie v zavazadlovém prostoru
Interiér
Sedadla a závodní bezpečnostní pásy Sparco, sdružený palubní přístroj Stack ST 8130, digitalní ukazatele teplot plnícího tlaku a tlaku oleje, sada pedálů z ušlechtilé nerezové oceli, podsvícená hliníková rukojeť řadící páky a různé další doplňky interiéru.
JL, 15.2.2010
S přídavnou řidící jednotkou si může řidič navolit sportovní program, s nímž se Fabia promění na hbitého a mrštného „draka“, který je připraven pokořit každého, kdo se mu postaví do cesty.
Z důvodu vysokého výkonu připravila firma Euro Tuning variabilně nastavitelný podvozek s pružicími vzpěrami McPherson a adaptivními tlumiči pérování Bilstein PSS9. Stisknutím tlačítka na přístrojové desce se tak může světlá výška vozu hydraulicky měnit v rozmezí 50 mm. Ke zkrocení „draka“ slouží brzdový systém Brembo, vpředu s kotouči o průměru 320 mm a čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Vzadu mají průměr 270 mm.
Z motoristického sportu si Milotec „vypůjčil“ dvoudílnou hliníkovou nádrž (55 litrů) chráněnou obalem z kompozitních uhlíkových materiálů, stejně jako anatomická sedadla a volant Sparco. Hliníkové ráfky Borbet 18x8,5 s pneumatikami Hankook RS2 „Semi-Slick“ (215/35) si vyžádaly rozšíření blatníků. Atraktivitu automobilu zvyšují velký přední spoiler a mohutné zadní křídlo.
Celá řada doplňků použitých na Škodě Fabia 4x4 pochází z výrobního programu firmy Milotec Auto Extras. Patří mezi ně například: dvojité světlomety (Technika DE), zadní svítilny Hella, sada pedálů včetně opěrky nohy z nerezu, osvětlená hliníková rukojeť řadicí páky a různý dekor interiéru.
Kromě Škody Fabia 4x4 vystavuje Milotec v Essenu ještě Škodu Octavii RS první generace, ale s novou tváří a Škodu Octavii 4x4 Combi II. Všechny modely značky Škoda jsou obohaceny o bohatou škálu doplňků z programu firmy Milotec Auto-Extras. Informace o prodeji na info@milotec.de
Základní technické údaje
Motor
Zážehový přeplňovaný čtyřválec Audi 1.8, elektronické vícebodové vstřikování, zvýšený výkon motoru O.CT-Tuning Oberscheider, turbodmychadlo K16, chladič plnícího vzduchu, nové upravené vedení plnícího vzduchu, nový systém výfukového potrubí, zadní tlumič výfuku Supersprint, dva sportovní katalizátory HJS, chladič oleje s přídavnou tepelnou regulací
výkon 245 kW/334 k, točivý moment 418 Nm, rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h – 5 s.
Hnací ústrojí
Hydraulicky ovládaná suchá kotoučová spojka, hliníkový setrvačník Fidanza (3,6 kg), lamelová spojka Sachs s kovokeramickým obložením, zesílený přítlačný mechanismus spojky Sachs
Převodovka
Plně synchronizovaná šestistupňová
Pohon všech kol
Lamelová spojka Haldex, alternativa:samosvorné diferenciály
Podvozek
Audi TT Quattro, přední a zadní nezávislé zavěšení kol McPherson, variabilní stavitelný odklon předních a zadních kol, tlumiče Bilstein PSS9 s adaptivním tlumením na obou osách; výškově stavitelné pružiny, hydraulický systém pro změnu světlé výšky vozu HSV (+50 mm, ovládání tlačítkem na palubní desce), duralové chrániče spodních dílů hnacího ústrojí, přídavný rám zadní nápravy
Brzdy
Hydraulické dvouokruhové brzdy, diagonalně propojené s podtlakovým posilovačem, odpojitelný ABS-System, kotouče s vnitřním odvětráním, přední systém Brembo, průměr kotouče 320 mm, čtyřpístové třmeny; zadní seriové třmeny, kotouče 270 mm, mechanická ruční brzda zadních kol; alternativní přední kotouče 360 mm, zadní 320 mm
Disky a pneumatiky
Disky Borbet 8,5J x 18, ET 35, pneumatiky Hankook RS2-„Semi-Slicks“ (215/35ZR18) se schválením pro běžný provoz; alternativně Uniroyal Rain Sport 1 (215/35ZR18)
Palivová nádrž
Hliníková dvoudílná palivová nádrž s ochranným pláštěm z kompozitního uhlíkového vlákna: System Racing
Karosérie
Přední a zadní spoiler, rozšíření blatníků přizpůsobené podvozku TT, WRC zadní křídlo, dvojité přední bodové světlomety se spoty Hella, baterie v zavazadlovém prostoru
Interiér
Sedadla a závodní bezpečnostní pásy Sparco, sdružený palubní přístroj Stack ST 8130, digitalní ukazatele teplot plnícího tlaku a tlaku oleje, sada pedálů z ušlechtilé nerezové oceli, podsvícená hliníková rukojeť řadící páky a různé další doplňky interiéru.
JL, 15.2.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout