Volkswagen spustil kampaň Think Blue
Volkswagen zahajuje v ČR v rámci projektu „Think Blue.“ kampaň zaměřenou na odpovědný přístup k životnímu prostředí. Kromě cíle stát se v roce 2018 největší automobilkou na světě si vytyčil i cíl stát se nejzodpovědnější značkou vzhledem k životnímu prostředí.
Zajištění dostupnosti trvale udržitelné mobility pro každého je pro značku Volkswagen nejvyšší prioritou. Její výrobní program proto již dnes zahrnuje nejrůznější modely BlueMotion Technology, BlueMotion, BlueTDI, EcoFuel, BiFuel nebo Hybrid. V praxi však k účinné ochraně životního prostředí samotná nabídka vyspělé techniky nestačí, a tak vznikl projekt „Think Blue.“ zaměřený na osvětu široké veřejnosti a podporu ekologického chování.
Předehra kampaně Think Blue byla zahájena v sobotu 22. října večerním promítáním mořského světa na Vltavě u Střeleckého ostrova, které vyvrcholilo v pondělí 24. října. Jako další komunikační kanály pro kampaň Think Blue zvolil VW outdoorovou reklamu, televizní spoty a inzeráty.
Inspirace pro název Think Blue sahá až do 60. let, kdy se VW podílel na demokratizaci mobility. Jedna z nejznámějších kampaní této značky nesla tehdy název „Think small“. Aktuální výzvou automobilového průmyslu je učinit hospodárnou a ekologickou mobilitu dostupnou pro každého a Volkswagen chce opět stanout v čele. Proto na trh uvádí cenově dostupné automobily s nízkými hodnotami spotřeby paliva a emisí.
K plnému využití obrovského potenciálu nejmodernějších technologií pro snižování spotřeby paliva a emisí v moderních vozech je totiž nezbytná součinnost řidiče, jehož řízení má na skutečnou spotřebu paliva zásadní vliv. Projekt se snaží propagovat zásady ekonomické a ekologicky šetrné jízdy, které umožňují snížit spotřebu paliva až o desítky procent. Jak to může vypadat v praxi, ukázala letošní mezinárodní soutěž Think Blue World Championship 2011, v níž zvítězil Rakušan Gilbert Plank, který se třemi spolucestujícími včetně zavazadel ujel s Golfem BlueMotion 632 km průměrnou spotřebou 3,75 l/100 km.
V rámci celosvětového projektu se Volkswagen zaměřuje rovněž na výrobu využívající energii z obnovitelných zdrojů, na recyklaci a na vývoj elektromobilů a dalších alternativních pohonů, které budou na trh uvedeny v horizontu několika málo let. Volkswagen se navíc zabývá také zcela novými přístupy k řešení individuální mobility, jak naznačuje například nedávno představený koncept NILS nebo projekt sdílení vozidel Quicar.
V samotné výrobě hodlá VW díky iniciativě „Think Blue. Factory“ snížit emise skleníkových plynů do roku 2020 o 40 % v porovnání s rokem 2010. Volkswagen se angažuje v ochraně životního prostředí i mimo sektor automobilové dopravy. Ve spolupráci s ekologickými organizacemi například bojuje v Mexiku proti erozi půdy nebo v Jižní Africe za zachování druhové rozmanitosti.
Předehra kampaně Think Blue byla zahájena v sobotu 22. října večerním promítáním mořského světa na Vltavě u Střeleckého ostrova, které vyvrcholilo v pondělí 24. října. Jako další komunikační kanály pro kampaň Think Blue zvolil VW outdoorovou reklamu, televizní spoty a inzeráty.
Inspirace pro název Think Blue sahá až do 60. let, kdy se VW podílel na demokratizaci mobility. Jedna z nejznámějších kampaní této značky nesla tehdy název „Think small“. Aktuální výzvou automobilového průmyslu je učinit hospodárnou a ekologickou mobilitu dostupnou pro každého a Volkswagen chce opět stanout v čele. Proto na trh uvádí cenově dostupné automobily s nízkými hodnotami spotřeby paliva a emisí.
K plnému využití obrovského potenciálu nejmodernějších technologií pro snižování spotřeby paliva a emisí v moderních vozech je totiž nezbytná součinnost řidiče, jehož řízení má na skutečnou spotřebu paliva zásadní vliv. Projekt se snaží propagovat zásady ekonomické a ekologicky šetrné jízdy, které umožňují snížit spotřebu paliva až o desítky procent. Jak to může vypadat v praxi, ukázala letošní mezinárodní soutěž Think Blue World Championship 2011, v níž zvítězil Rakušan Gilbert Plank, který se třemi spolucestujícími včetně zavazadel ujel s Golfem BlueMotion 632 km průměrnou spotřebou 3,75 l/100 km.
V rámci celosvětového projektu se Volkswagen zaměřuje rovněž na výrobu využívající energii z obnovitelných zdrojů, na recyklaci a na vývoj elektromobilů a dalších alternativních pohonů, které budou na trh uvedeny v horizontu několika málo let. Volkswagen se navíc zabývá také zcela novými přístupy k řešení individuální mobility, jak naznačuje například nedávno představený koncept NILS nebo projekt sdílení vozidel Quicar.
V samotné výrobě hodlá VW díky iniciativě „Think Blue. Factory“ snížit emise skleníkových plynů do roku 2020 o 40 % v porovnání s rokem 2010. Volkswagen se angažuje v ochraně životního prostředí i mimo sektor automobilové dopravy. Ve spolupráci s ekologickými organizacemi například bojuje v Mexiku proti erozi půdy nebo v Jižní Africe za zachování druhové rozmanitosti.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout