Vyhlášení vítězů soutěže Capture Allure
V prostorách Rektorátu Českého vysokého učení technického v Praze odehrála slavnostní událost, která spojila mladou kreativitu s technologickými inovacemi. Byli zde vyhlášeni vítězové soutěže „Capture Allure“, pořádané ve spolupráci značky Peugeot a Masarykova ústavu vyšších studií ČVUT (MÚVS).
Tato iniciativa si kladla za cíl inspirovat studenty k zachycení jedinečných hodnot značky Peugeot prostřednictvím fotografií a videí, přičemž jim umožnila otestovat nejmodernější elektromobily.
Do výzvy „Capture Allure“ se zapojilo 27 týmů složených z 68 studentů a studentek, zejména z MÚVS, ale i z dalších fakult ČVUT. K dispozici měli tři elektromobily značky Peugeot: E-208, E-308 a E-3008. Tyto vozy byly zvěčněny v různých prostředích, a to často překvapivým a inovativním způsobem. „Výsledky nás velmi příjemně překvapily. Fotografie i videa ukazují, kolik energie a kreativity studenti do svých děl vložili,“ prohlásila Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.
Vyhlášení výsledků zahájili rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček, ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková a ředitel značky Peugeot v ČR Marco Venturini. Následovalo ocenění nejlepších týmů v kategoriích fotografie a video.
Fotografie
Vítězem se stal tým č. 26 (Tomáš Boháč, Anna Pirková, Bára Jílková, Jan Hrabák a Matěj Říha), který získal odměnu 15 000 Kč.
Video
Prvenství si odnesl tým č. 7 (Sandra Málková, Mikuláš Matějka a Michal Kulja), oceněný částkou 25 000 Kč.
Další soutěžící na druhém a třetím místě v obou kategoriích si rozdělili finanční odměny, přičemž celková suma činila 58 000 Kč. Další účastníci pak obdrželi věcné ceny.
Pozitivní ohlasy a inspirace do budoucna
Studenti ocenili nejen příležitost vyzkoušet si elektromobily, ale i originalitu projektu. „Vážíme si důvěry, se kterou nám Peugeot svěřil svoje vozy. To ukazuje, že značka bere mladé lidi vážně,“ uvedla členka vítězného týmu. Ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková soutěž označila za příklad toho, jak studenti dokážou propojit teorii s praxí. Rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček vyjádřil přání, aby podobných projektů v budoucnu přibylo. „Spolupráce s ČVUT nám umožňuje získat autentický pohled mladé generace na elektromobilitu. Toto partnerství je přínosné pro obě strany,“ uzavřel Marco Venturini.
Soutěž „Capture Allure“ ukázala, že spojení kreativního myšlení a moderních technologií přináší nejen inovativní výsledky, ale také inspiraci pro další spolupráci mezi akademickou a komerční sférou.
Peugeot 13.12.2024
Do výzvy „Capture Allure“ se zapojilo 27 týmů složených z 68 studentů a studentek, zejména z MÚVS, ale i z dalších fakult ČVUT. K dispozici měli tři elektromobily značky Peugeot: E-208, E-308 a E-3008. Tyto vozy byly zvěčněny v různých prostředích, a to často překvapivým a inovativním způsobem. „Výsledky nás velmi příjemně překvapily. Fotografie i videa ukazují, kolik energie a kreativity studenti do svých děl vložili,“ prohlásila Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.
Vyhlášení výsledků zahájili rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček, ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková a ředitel značky Peugeot v ČR Marco Venturini. Následovalo ocenění nejlepších týmů v kategoriích fotografie a video.
Fotografie
Vítězem se stal tým č. 26 (Tomáš Boháč, Anna Pirková, Bára Jílková, Jan Hrabák a Matěj Říha), který získal odměnu 15 000 Kč.
Video
Prvenství si odnesl tým č. 7 (Sandra Málková, Mikuláš Matějka a Michal Kulja), oceněný částkou 25 000 Kč.
Další soutěžící na druhém a třetím místě v obou kategoriích si rozdělili finanční odměny, přičemž celková suma činila 58 000 Kč. Další účastníci pak obdrželi věcné ceny.
Pozitivní ohlasy a inspirace do budoucna
Studenti ocenili nejen příležitost vyzkoušet si elektromobily, ale i originalitu projektu. „Vážíme si důvěry, se kterou nám Peugeot svěřil svoje vozy. To ukazuje, že značka bere mladé lidi vážně,“ uvedla členka vítězného týmu. Ředitelka MÚVS prof. Vladimíra Dvořáková soutěž označila za příklad toho, jak studenti dokážou propojit teorii s praxí. Rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček vyjádřil přání, aby podobných projektů v budoucnu přibylo. „Spolupráce s ČVUT nám umožňuje získat autentický pohled mladé generace na elektromobilitu. Toto partnerství je přínosné pro obě strany,“ uzavřel Marco Venturini.
Soutěž „Capture Allure“ ukázala, že spojení kreativního myšlení a moderních technologií přináší nejen inovativní výsledky, ale také inspiraci pro další spolupráci mezi akademickou a komerční sférou.
Peugeot 13.12.2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout