auto-plus® posiluje své postavení
Během dvanácti měsíců roku 2009 prodali smluvní partneři tohoto obchodu ojetými vozy 13 614 automobilů. Nárůst v prodeji ojetých vozů zaznamenaly značky VW osobní vozy (+8,3 %), VW Užitkové vozy (+26,2 %) a Audi (+8,3 %). Naopak pokles se projevil u značky SEAT (–2,8 %) nebo Škoda (–13,3%).
V roce 2009 se v Česku registrovalo 144 tisíc ojetých vozů, což je o 37 % méně než v předchozím roce. Za této situace značka auto-plus posiluje své postavení a podíl jejího prodeje dosáhl 9,5 % na celkovém trhu.
Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se rozšiřoval i v roce 2009. Záruka auto-plus zajišťuje zákazníkům, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Záruku lze po uplynutí dvanáctiměsíční lhůty při splnění určitých podmínek opakovaně prodlužovat. Navíc značka auto-plus v roce 2009 ve spolupráci se společností ŠkoFIN s.r.o. připravila akci, při níž zákazník dostal výše uvedenou záruku na vozy Volkswagen zcela zdarma.
Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz , které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti činí téměř 2 400 ojetých automobilů a prochází průběžnými aktualizacem. Počet unikátních návštěv za rok 2009 dosáhl 2 607 956, přičemž v meziročním srovnání unikátní návštěvnost vzrostla o 26,6 %.
JL, 22.1.2010
Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se rozšiřoval i v roce 2009. Záruka auto-plus zajišťuje zákazníkům, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Záruku lze po uplynutí dvanáctiměsíční lhůty při splnění určitých podmínek opakovaně prodlužovat. Navíc značka auto-plus v roce 2009 ve spolupráci se společností ŠkoFIN s.r.o. připravila akci, při níž zákazník dostal výše uvedenou záruku na vozy Volkswagen zcela zdarma.
Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz , které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti činí téměř 2 400 ojetých automobilů a prochází průběžnými aktualizacem. Počet unikátních návštěv za rok 2009 dosáhl 2 607 956, přičemž v meziročním srovnání unikátní návštěvnost vzrostla o 26,6 %.
JL, 22.1.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout