Na Andrlův Chlum s Petrem Trnkou
Známá, technická a oblíbená trať vedoucí z Ústí nad Orlicí na Andrlův Chlum, ožije o víkendu rachotem závodních motorů. Na Ústecké „21“ pokračuje domácí šampionát v závodech automobilů do vrchu, doplněný po vzoru loňského roku slovenským mistrovstvím. Startovní listina čítá téměř stovku jezdců.
Legendární podnik, který se koná jako memoriál Miroslava Urbana, se zapíše do historie jako 68. a 69. v pořadí. Závodní víkend v Ústí nad Orlicí se totiž skládá ze dvou samostatných závodů (sobota a neděle). Kromě Mistrovství České republiky současných a historických automobilů, mohou diváci sledovat jezdce České Trofeje, mezinárodního a národního Mistrovství Slovenské republiky a Slovenského kopcového poháru.
Petr Trnka: „Naše účast v Ústí nebyla původně v plánu, ale v Rakousku jsme měli problémy se stálým převodem, které se nám nepodařilo včas vyřešit. Proto jsme museli odstoupit ze dvou evropských podniků ve Španělsku a Portugalsku. Ústecká jednadvacítka se tak stala možností k vyzkoušení auta, rozjetí se před domácím Ecce homo. A je to také skvělá příležitost ukázat se domácím fanouškům,“
Václav Janík. „Letos máme opravdu velký tým a Ústí se termínově kryje s okruhovými závody na Red Bull Ringu, kde nám startuje šest aut. To je pochopitelně logistický problém, který nám ale pomohl vyřešit zejména Miloš Beneš a Petr Vítek. Moc si toho vážím, protože Petr je letos mým velkým soupeřem, a i když na trati jedeme proti sobě, nabídl mi pomoc. Se svými lidmi bychom to nedali, všichni museli do Rakouska. Takže sice budeme v rukách jiných mechaniků, ale hlavně že můžeme jet, navíc kluci od Miloše i Petra jsou profesionálové. Do Ústí se těšíme, je to jedna z mých nejoblíbenějších tratí.“
Petr Vítek: „Před rokem jsem v Ústí startoval po dlouhé pauze a dalo by se říci, že to pro mě byl úplně nový závod. Ale skvěle zorganizovaný a s krásnou technickou tratí. Navíc jsem rád, že se nám podařilo zahájit spolupráci se slovenskými kolegy, bylo to fajn a věřím, že to tak bude i letos.“
Tereza Machová: „Ústí je moje nejoblíbenější trať, s pořadateli se dobře známe, mám to z domova nejblíž, takže jednadvacítku považuji za svůj domácí závod. Tím je pro nás také velmi důležitý. Vždy sem za námi přijede obrovské množství fanoušků, kteří dělají úžasnou atmosféru. Trať je technická a ráda bych se nahoru k rozhledně dostala pod jednu minutu a padesát devět vteřin, což je můj cíl. To bude ale záležet i na počasí, protože předpověď nás straší deštěm. Jsem také zvědavá na pneumatiky Avon, na kterých pojedu v Ústí poprvé. Uvidíme, v každém případě se moc těším.“
David Komárek:. „Náš tým jede celkem s pěti vozy a pro mě to je pochopitelně náročnější. Musím přepínat mezi manažerskou činností a závoděním, ale je to moje práce a jsem rád, že se nám takhle daří. Do Ústí se těšíme, máme rádi zdejší pořadatele, trať je krásná a diváci mají přístup téměř do každé zatáčky. Tenhle závod máme historicky spojený s přátelskou atmosférou.“
Marek Rybníček: „Na Ústí mám dobré vzpomínky. Před dvaceti lety jsem právě tady poprvé vybojoval bednu v podobě třetího místa ve třídě SP. Trať je skvělá, stejně jako organizace, je to můj oblíbený podnik a do Ústí se vždycky těšíme. Mrzí mě, že už nemůžeme používat staré depo na hlavní silnici, ale to s ohledem na dnešní provoz pochopitelně není možné.“
Přijeďte se podívat už tento víkend 18. – 19. května 2024 do Ústí nad Orlicí na českou a slovenskou špičku v závodech automobilů do vrchu.
Jan Koudelka
16.5. 2024
Petr Trnka: „Naše účast v Ústí nebyla původně v plánu, ale v Rakousku jsme měli problémy se stálým převodem, které se nám nepodařilo včas vyřešit. Proto jsme museli odstoupit ze dvou evropských podniků ve Španělsku a Portugalsku. Ústecká jednadvacítka se tak stala možností k vyzkoušení auta, rozjetí se před domácím Ecce homo. A je to také skvělá příležitost ukázat se domácím fanouškům,“
Václav Janík. „Letos máme opravdu velký tým a Ústí se termínově kryje s okruhovými závody na Red Bull Ringu, kde nám startuje šest aut. To je pochopitelně logistický problém, který nám ale pomohl vyřešit zejména Miloš Beneš a Petr Vítek. Moc si toho vážím, protože Petr je letos mým velkým soupeřem, a i když na trati jedeme proti sobě, nabídl mi pomoc. Se svými lidmi bychom to nedali, všichni museli do Rakouska. Takže sice budeme v rukách jiných mechaniků, ale hlavně že můžeme jet, navíc kluci od Miloše i Petra jsou profesionálové. Do Ústí se těšíme, je to jedna z mých nejoblíbenějších tratí.“
Petr Vítek: „Před rokem jsem v Ústí startoval po dlouhé pauze a dalo by se říci, že to pro mě byl úplně nový závod. Ale skvěle zorganizovaný a s krásnou technickou tratí. Navíc jsem rád, že se nám podařilo zahájit spolupráci se slovenskými kolegy, bylo to fajn a věřím, že to tak bude i letos.“
Tereza Machová: „Ústí je moje nejoblíbenější trať, s pořadateli se dobře známe, mám to z domova nejblíž, takže jednadvacítku považuji za svůj domácí závod. Tím je pro nás také velmi důležitý. Vždy sem za námi přijede obrovské množství fanoušků, kteří dělají úžasnou atmosféru. Trať je technická a ráda bych se nahoru k rozhledně dostala pod jednu minutu a padesát devět vteřin, což je můj cíl. To bude ale záležet i na počasí, protože předpověď nás straší deštěm. Jsem také zvědavá na pneumatiky Avon, na kterých pojedu v Ústí poprvé. Uvidíme, v každém případě se moc těším.“
David Komárek:. „Náš tým jede celkem s pěti vozy a pro mě to je pochopitelně náročnější. Musím přepínat mezi manažerskou činností a závoděním, ale je to moje práce a jsem rád, že se nám takhle daří. Do Ústí se těšíme, máme rádi zdejší pořadatele, trať je krásná a diváci mají přístup téměř do každé zatáčky. Tenhle závod máme historicky spojený s přátelskou atmosférou.“
Marek Rybníček: „Na Ústí mám dobré vzpomínky. Před dvaceti lety jsem právě tady poprvé vybojoval bednu v podobě třetího místa ve třídě SP. Trať je skvělá, stejně jako organizace, je to můj oblíbený podnik a do Ústí se vždycky těšíme. Mrzí mě, že už nemůžeme používat staré depo na hlavní silnici, ale to s ohledem na dnešní provoz pochopitelně není možné.“
Přijeďte se podívat už tento víkend 18. – 19. května 2024 do Ústí nad Orlicí na českou a slovenskou špičku v závodech automobilů do vrchu.
Jan Koudelka
16.5. 2024
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout