Renault Magnum slaví 20 let
Dvacet let úspěchu, to je příležitost k oslavě. Společnost Renault Trucks pořádá v rámci Grand Prix Camions ve dnech 2. a 3. července v Magny-Cours sraz vozidel Renault Magnum otevřený všem příznivcům tohoto legendárního kamionu.
Na programu bude přehlídka a výstava fotografií mapujících uplynulých 20 let. K tomu, aby bylo možné stát se jedním z 50 šťastlivců, kteří zahájí velkou přehlídku v Magny-Cours, musí majitelé vozidla Magnum publikovat fotografii svého vozidla na internetové stránce www.jentredanslalegende.com.
Před dvaceti lety, v roce 1991, získal model Renault Magnum titul Kamion roku. Uznání si získal svou revoluční koncepcí, která odpovídala nárokům řidičů na pohodlí při práci a podmínkám života za volantem. O dvacet let později je přáním společnosti Renault Trucks připomenout si radostnou událost, jakož i 20 úspěšných let kamionu, přičemž bylo při této příležitosti zorganizováno skutečné setkání pěti generací legendárního Renault Magnum a jeho příznivců - vozidla, jenž bylo mnohokrát napodobováno, ale nikdy dostiženo.
Velká cena v Magny-Cours se stane dějištěm tohoto velkolepého setkání vozidel Renault Magnum a jejich obdivovatelů. Pro účely oslavy bude pečlivě vybráno 50 vozidel, která pak zahájí tradiční přehlídku. Budou zde k vidění vozidla Renault Magnum všech pěti generací, ale také limitované série. Soutěžit se bude o dvě trofeje: „Cenu výrobce“ a „Cenu řidičů“.
Již od prvopočátků uměl Renault Magnum udivovat své současníky. Během premiéry v roce 1990 ohromil svět svou revoluční koncepcí s kompletně plochou podlahou v kabině řidiče, vnitřní výškou kabiny 1,87 m, zvětšenou v současnosti na více než 2 m, nepřekonatelnou prostorností, úplnou volností pohybu v kabině... Od té doby byl však Renault Magnum nadále zdokonalován a vylepšován. Podívejme se na několik milníků v jeho úspěšné historii:
1990
uvedení modelu Magnum, kamionu pro přepravu na dlouhé vzdálenosti s revolučním designem. I po 20 letech si za stálého zdokonalování zachovává svou nesrovnatelnou úroveň komfortu a bezpečnosti.
1996
Magnum je opatřen evropskou variantou šestiválcového motoru Mack E 7 od americké firmy Mack Trucks, tehdejší pobočky společnosti Renault Trucks. Mezi lety 1990 až 2000 byly některé verze modelu Magnum postupně opatřeny prestižními motory V8 Mack o výkonu 500 až 560 k.
1997
Magnum Intégral se může pochlubit progresivní přestavbou pohonného ústrojí, díky níž je možné přistoupit k dalšímu navýšení prostoru v kabině řidiče, kterým Magnum znovu potvrzuje svou pověst „kamionu pro život“.
2001
nová koncepce kabiny je nabízena v mnoha různých verzích, nové provedení čelních partií vozidla.
2005
modernizace pohonného ústrojí za účelem zajištění dokonalé souhry s neustále nově zaváděnými technologiemi v modelu Magnum.
2007
představení první série Magnum Vega.
2008
přestavba kabiny řidiče přináší celou řadu nových prvků. Vnitřní výška kabiny je zvýšena na více než 2 m!
2009
Renault Magnum se stává prvním evropským kamionem, který překonal Spojené státy po silnici č. 66. V následujícím roce je představena limitovaná série vyvedená v barvách této legendární silnice.
Před dvaceti lety, v roce 1991, získal model Renault Magnum titul Kamion roku. Uznání si získal svou revoluční koncepcí, která odpovídala nárokům řidičů na pohodlí při práci a podmínkám života za volantem. O dvacet let později je přáním společnosti Renault Trucks připomenout si radostnou událost, jakož i 20 úspěšných let kamionu, přičemž bylo při této příležitosti zorganizováno skutečné setkání pěti generací legendárního Renault Magnum a jeho příznivců - vozidla, jenž bylo mnohokrát napodobováno, ale nikdy dostiženo.
Velká cena v Magny-Cours se stane dějištěm tohoto velkolepého setkání vozidel Renault Magnum a jejich obdivovatelů. Pro účely oslavy bude pečlivě vybráno 50 vozidel, která pak zahájí tradiční přehlídku. Budou zde k vidění vozidla Renault Magnum všech pěti generací, ale také limitované série. Soutěžit se bude o dvě trofeje: „Cenu výrobce“ a „Cenu řidičů“.
Již od prvopočátků uměl Renault Magnum udivovat své současníky. Během premiéry v roce 1990 ohromil svět svou revoluční koncepcí s kompletně plochou podlahou v kabině řidiče, vnitřní výškou kabiny 1,87 m, zvětšenou v současnosti na více než 2 m, nepřekonatelnou prostorností, úplnou volností pohybu v kabině... Od té doby byl však Renault Magnum nadále zdokonalován a vylepšován. Podívejme se na několik milníků v jeho úspěšné historii:
1990
uvedení modelu Magnum, kamionu pro přepravu na dlouhé vzdálenosti s revolučním designem. I po 20 letech si za stálého zdokonalování zachovává svou nesrovnatelnou úroveň komfortu a bezpečnosti.
1996
Magnum je opatřen evropskou variantou šestiválcového motoru Mack E 7 od americké firmy Mack Trucks, tehdejší pobočky společnosti Renault Trucks. Mezi lety 1990 až 2000 byly některé verze modelu Magnum postupně opatřeny prestižními motory V8 Mack o výkonu 500 až 560 k.
1997
Magnum Intégral se může pochlubit progresivní přestavbou pohonného ústrojí, díky níž je možné přistoupit k dalšímu navýšení prostoru v kabině řidiče, kterým Magnum znovu potvrzuje svou pověst „kamionu pro život“.
2001
nová koncepce kabiny je nabízena v mnoha různých verzích, nové provedení čelních partií vozidla.
2005
modernizace pohonného ústrojí za účelem zajištění dokonalé souhry s neustále nově zaváděnými technologiemi v modelu Magnum.
2007
představení první série Magnum Vega.
2008
přestavba kabiny řidiče přináší celou řadu nových prvků. Vnitřní výška kabiny je zvýšena na více než 2 m!
2009
Renault Magnum se stává prvním evropským kamionem, který překonal Spojené státy po silnici č. 66. V následujícím roce je představena limitovaná série vyvedená v barvách této legendární silnice.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout