Unimog U 20 v české premiéře
Rok 2008 se stává okamžikem premiéry nového typu kompaktního nosiče výměnných nástaveb M-B Unimog U 20 v ČR. Nový typ byl poprvé vystaven na podzim 2006 na IAA v Hannoveru. Od té doby dospěl do sériové produkce, která byla započata na jaře letošního roku.
V tomto okamžiku startuje výroba výměnných účelových nástaveb řady renomovaných výrobců, které jsou určeny pro nový typ vozidla. Zadáním při vývoji nového nosiče bylo nabídnout vozidlo pro široké podmínky použití v oblasti silniční údržby, městských služeb, údržby zeleně a v zemědělství. Výrobci se podařilo unifikovat součástkovou základnu se stávající řadou vozidel Unimog, při zachování zvoleného zadání pro tuto novou typovou řadu.
Nový Unimog U 20 nabízí komfort obsluhy a manévrovací vlastnosti na úrovni osobního vozidla ve spojení s užitnými vlastnostmi koncepce Unimog. Vozidlo disponuje všemi hlavními atributy jeho větších sourozenců:
*Robustní a kompaktní konstrukce podvozku
*Trvalý pohon 4 x 4 s uzávěrami diferenciálů
*Univerzální upínací body, mezirám korby
*Jednoduchá montáž komunálních pneumatik
*Portálové nápravy odpružené vinutými pružinami
*Pracovní dvouokruhová hydraulika pro nástavby
*Výkonný agregát, vícestupňová převodovka
*Komfortní a bezpečná kabina pro obsluhu
Mechanické výstupy jsou k dispozici pro pohon pracovních nástaveb za jízdy vozidla – motorový pohon (čelní sekačky, sněhové frézy, kropičky, atd.) nebo pohon z převodovky pro nástavby pracující u stojícího vozidla (např. hydraulické ruky, manipulační plošiny)
Přední pohon motoru zakončený vývodovou hřídelí (N 08) umožňuje pohánět nástavby s příkonem až do plného výkonu motoru, při zapnutí se automaticky mění charakteristika motoru tak, aby byly zajištěny konstantní otáčky pohonu.
Pomocný vedlejší výstup převodovky (N 16) umožňuje pohon nástaveb s příkonem až do plného výkonu motoru – hydraulických čerpadel nástaveb.
Celokovová kabina nového Unimogu U 20 byla převzata z produkce nákladních vozidel. Nabízí vysoký komfort a bezpečnost obsluhy a plní požadavky normy ECE R29.
Provedení interiéru kabiny
*Komfortní interiér kabiny sériově se třemi sedadly
*Nastavitelná výška a sklon volantu
*Ve standardní výbavě výkonné teplovodní topení
*Na přání klimatizace kabiny
*V sériové výbavě je elektrické ovládání oken
*Předvolič EPS-řazení převodovky v optimálním dosahu řidiče
*Střední panel vybaven joystickem pro ovládání hydrauliky
Další informace lze získat při návštěvě expozice CROY s.r.o., Generální zastoupení Daimler AG pro UNIMOG v ČR.
JL, 28.5.2008
Nový Unimog U 20 nabízí komfort obsluhy a manévrovací vlastnosti na úrovni osobního vozidla ve spojení s užitnými vlastnostmi koncepce Unimog. Vozidlo disponuje všemi hlavními atributy jeho větších sourozenců:
*Robustní a kompaktní konstrukce podvozku
*Trvalý pohon 4 x 4 s uzávěrami diferenciálů
*Univerzální upínací body, mezirám korby
*Jednoduchá montáž komunálních pneumatik
*Portálové nápravy odpružené vinutými pružinami
*Pracovní dvouokruhová hydraulika pro nástavby
*Výkonný agregát, vícestupňová převodovka
*Komfortní a bezpečná kabina pro obsluhu
Mechanické výstupy jsou k dispozici pro pohon pracovních nástaveb za jízdy vozidla – motorový pohon (čelní sekačky, sněhové frézy, kropičky, atd.) nebo pohon z převodovky pro nástavby pracující u stojícího vozidla (např. hydraulické ruky, manipulační plošiny)
Přední pohon motoru zakončený vývodovou hřídelí (N 08) umožňuje pohánět nástavby s příkonem až do plného výkonu motoru, při zapnutí se automaticky mění charakteristika motoru tak, aby byly zajištěny konstantní otáčky pohonu.
Pomocný vedlejší výstup převodovky (N 16) umožňuje pohon nástaveb s příkonem až do plného výkonu motoru – hydraulických čerpadel nástaveb.
Celokovová kabina nového Unimogu U 20 byla převzata z produkce nákladních vozidel. Nabízí vysoký komfort a bezpečnost obsluhy a plní požadavky normy ECE R29.
Provedení interiéru kabiny
*Komfortní interiér kabiny sériově se třemi sedadly
*Nastavitelná výška a sklon volantu
*Ve standardní výbavě výkonné teplovodní topení
*Na přání klimatizace kabiny
*V sériové výbavě je elektrické ovládání oken
*Předvolič EPS-řazení převodovky v optimálním dosahu řidiče
*Střední panel vybaven joystickem pro ovládání hydrauliky
Další informace lze získat při návštěvě expozice CROY s.r.o., Generální zastoupení Daimler AG pro UNIMOG v ČR.
JL, 28.5.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout